Tuner's Skoda Octavia RS Combi TDI DSG met veeel optie's...

Witte76

Forumguru
tzijn toch sjieke velgjes hé. Heb de mijne nu al twee keer gepoetst, maar mijn handen liggen open als ik het velgenbed wil poetsen. Hoe poetsen jullie die op een comfortabele manier? Want ik kan maar 1 helft doen en dan moet ik m een halve toer laten draaien. Schijven zijn serieus groot en er is weinig plaats over.:arghh:
 

emilio3333

Forumguru
Ik gebruik hiervoor een wheelwoolie.
Heb deze in alle maten (S, M, L).
Zijn onverslijtbaar en je haalt je handen niet open en je komt toch lekker tot het einde van het velgbed.
Zijn te koop bij Waxworld of Carclean.
 

Tuner111

Forumguru
@witte78 een goede velgenborstel aankopen en goed product nanolex wheel clean bv. Op de shop van wax it Kan je deze vinden als ook op de shop van carclean.

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk
 

s-line

Forumguru
Bij mij is het zeker niet alleen auto's hoor @Tuner111!
Ik heb ook gewoon een gezin met 3 kinderen maar elke auto die ik ooit heb gehad,waren eigenlijk altijd direct verlaagd. Ik vind dat nu eenmaal een must. Elke auto knapt namelijk ook aanzienlijk ervan op, en aangezien ik meestal maar een jaar of 3/3.5 in een auto rij ,ga ik dus niet nog eens de helft van die tijd "hoog"rond rijden. ;)
Ik bereken ook altijd de verlagingset meteen mee bij aanschaf van een nieuwe auto.
Meestal heb ik die dan ook al in huis voor dat de auto geleverd wordt!:tegek:
 

oco1979

Forumguru
2 kids en een vrouw,deze zijn ook kostelijk,vooral die laatste :deuk:,grapje we,tval goed mee zene.
Verlagingske valt nog in de reden van prijs,veerkes toch,degelijke schroefset is weer ietskes anders.
 

Tuner111

Forumguru
snel wat foto's genomen met de gsm. betere foto's komen later bij beter weer :D

13268405_10209461308599946_791078300467379569_o.jpg


13235424_10209461308359940_2065110291701966161_o.jpg


13221354_10209461307919929_5410085831752204452_o.jpg


13246356_10209461307639922_1275741656529723143_o.jpg
 

s-line

Forumguru
Mooi nu alleen nog van die zwarte wielkuip verbreders en bij behorende skirts en klaar is hij............... de RS-Scout!:D;)
 

Arco

Forumguru
Zonde van je tijd! Kijk maar naar @vw125 verlagen is de mooiste upgrade voor je auto die je kunt doen, komt voor alles!:D;):ot:

Ik volg je wel @s-line : Ik heb nu een Eibach pro en ben nog niet tevreden van de verlaging alhoewel de wegligging spectaculair is verbeterd.
Een schroefset is idd. de beste upgrade die je wagen veel meer looks geeft.
Standaard staat de RS gewoon veel te hoog op zijn poten, geen idee waarom ze dat ook standaard niet aanpassen bij Skoda... Als je officiële foto's ziet van de RS, hebben ze 'm gewoon al verlaagd...
Een oproep aan Skoda: maak die wagens eens allemaal standaard wat lager zeg...

Verder @Tuner111 : mooie upgrades en die schroefset komt er wel!

Ik verwonder me wel een beetje dat je nu toch voor de Xtremes hebt gekozen, ik dacht dat je dit niet ging doen omdat ik heel wat andere velgen op je verlanglijstje heb gezien...
Vanwaar dan toch de keuze? Ik vind ze mooi, daar niet van
 

Tuner111

Forumguru
Verder @Tuner111 : mooie upgrades en die schroefset komt er wel!

Ik verwonder me wel een beetje dat je nu toch voor de Xtremes hebt gekozen, ik dacht dat je dit niet ging doen omdat ik heel wat andere velgen op je verlanglijstje heb gezien...
Vanwaar dan toch de keuze? Ik vind ze mooi, daar niet van

Wel men dealer had deze liggen. Dus er eens voor gerold en jaja ik was instant verliefd. dus dan deze maar genomen :)

schroefset komt er idd nog wel. alleen is dit wel een dure aankoop.. dus moet het nog even wachten :)
 

s-line

Forumguru
Velgen zijn duurder durf ik te wedden!
Maar het jou auto natuurlijk, alleen had ik het allemaal andersom gedaan!
Eerts schroefset,dan velgen en dan pas een detailbeurt!:jaja::thumbsup:
 

s-line

Forumguru
Geloof ik geen reet van! Een schroefset van ST kost mij ongeveer 500/550 euro.
En ik denk dat jij rond de 1000€ zeker wel betaald hebt voor de set 19":jaja::ot:
 

s-line

Forumguru
Dan is een KW-setje duurder :jaja:
Zeker, komt ook vooral doordat KW nu alles inox heeft. En ik zou ook momenteel ook ST of AP nemen scheelt gewoon bijna de helft!
En blijft naar mijn ervaring ook gangbaarder kwa verstelling,omdat het draad veel fijner is van de inox-versie. De inox zat muurvast op mijn ex RS door zand en vuil in en tussen het fijne draad. En bij de Superb had ik eerst de V1 van KW(geen inox) en later de AP maar deze bleven heel goed en soepel draaien m.i door het veel grovere draad.
 
Laatst bewerkt:

Tuner111

Forumguru
wel aangezien ik een optie mis op men rs het adaptive ophanging. zou ik graag voor de KW DDC kit kiezen... is duur maar gaat meer naar men wensen zijn denk ik :=)
 
Bovenaan Onderaan