Joske
Forumguru
Dat is je straf omdat je op een feestdag lawaai in je tuin maakt! (Hoop toch dat je het in de tuin aant gebruiken was?Hmm, zo klonk mijn heggenschaar tot gisteren, tot hij poef zei.![]()

Dat is je straf omdat je op een feestdag lawaai in je tuin maakt! (Hoop toch dat je het in de tuin aant gebruiken was?Hmm, zo klonk mijn heggenschaar tot gisteren, tot hij poef zei.![]()
Hoor je ook het geluid binnen bij het dashboardkastje vandaan komen? Ik denk dat het de kabel die voorlangs het expansietankje loopt is als je die aandrukt is het geluid weg als het goed isHallo allemaal!
Is dit het geluid van m'n ketting? Ga er morgen sowieso mee naar een garage, maar ben toch ook benieuwd naar jullie mening.
Luister (en huiver)
Alvast bedankt!
Dat kabeltje loopt voor je expansietankje langs en zit naar beneden geplugt in een soort rechthoekig blokje als je dat kabeltje vast houdt of iets naar beneden drukt is geluid weg zit vaak speling opJa daar komt het geluid vandaan ja! Welk kabeltje is dat? En waar vind ik die?
Dit is mijn motor:
Heel normaal dat geluid dus. Wat je wel kan hebben bij bepaalde situatie (info van etromp komt nu):
Krijg je bij een start waarbij de koelvloeistof temperatuur tussen de 18 en 33 graden is en de auto heeft zeker 6 uur stil gestaan Ontsteking wordt vervroegd en extra brandstof ingespoten.
Dit kun je ook zien, want je toeren blijven gedurende een 40 seconden hoger (1200 toeren) en dan gaat het weer naar beneden tot zo'n 700 toeren.
klinkt lijk een diesel die sta te nagelen.
Schoon is wat anders.