trip tsjechie September 2007

Glenn

Actief lid
Dit jaar heeft briskoda een trip georganiseerd naar Tsjechië
Nu wie heeft er zin om in 2007 mee te rijden

Wat meer info

De datum zou normaal het weekeinde van 15/16 September 2007 zijn
Vorig jaar was er een tussen stop (overnachting) in Praag
Bezoek museum Aan de skoda fabriek
Ontmoeting met skoda rijders uit Tsjechië op een verlaten vliegveld
En bezoek aan een skoda meeting

hier wat filmpjes van hoe het was (youtube)

[video=youtube;A9kEIuDhvs8]http://www.youtube.com/watch?v=A9kEIuDhvs8[/video]
[video=youtube;XoxvT-5K530]http://www.youtube.com/watch?v=XoxvT-5K530[/video]
[video=youtube;4YmU1wBHXQk]http://www.youtube.com/watch?v=4YmU1wBHXQk[/video]

Inschrijven door naam hier bij op de lijst te zetten
Het zou ook leuk zijn om de commentaar hier in het engels te zetten of 2 talig zo dat ze kunnen mee lezen
 

Daniel

Lid
Dit is zeer intressant Glenn wat je hier gepost hebt.
xyxthumbs.gif
 

Glenn

Actief lid
ja ik ga wel mee op de reis maar het zou leuk zijn dat er nog wat mensen uit Belgie en Nederland mee gaan

yes I will go along the trip but it would be nice that couple other people from Belgium or Holland would join
 
Hallo allemaal,

Ik ben Quinten, een van de administrators van Briskoda, en ik ben gevraagd door Steve (Makefish) om jullie van assistentie te zijn met het organiseren van een gezamelijke trip naar CZ.

Q.

PS. Is Mattijs (dutch4x4) ook van plan om te komen? Ik heb nog een biertje te goed van hem
wink.gif
 

Dutch4x4

Senior Member
Haha, haal ik net in je voorsteldraadje je stickerheldendaad naar boven, word ik hier al geconfronteerd met mijn tegenprestatie...
grin.gif


Nee, ik ben niet van plan om te gaan. Sterker nog, in september kom ik juist naar Engeland toe!

Nu eerst maar eens die filmpjes bekijken...
 

Glenn

Actief lid
Bedank voor de hulp

Zal me al bij op het lijstje zetten

Als je mijn mail adres wil stuur ik het wel
 

Glenn

Actief lid
En heeft er iemand al interesse ?
laat dan maar iets weten het is niet zo extreem ver ik heb het opgezocht Doksy is maar 898 km van bij ons thuis

het ziet er naar uit dat het een internationale meeting gaat worden er is al interesse van de forums van Bulgarije , Zweden,Denemarken ,en frankrijk
 

DonB

Lid
Leuk idee, jammer dat er zo weinig interesse is vanuit dit forum, en de skoda rijders uit tjechie heb je daar al contact mee gehad?
 

DonB

Lid
Aha, maar ik begrijp dat er te weinig animo voor is? Hoewel, het is nog maar februari natuurlijk iedereen moet nog zomerkriebels krijgen..
 
Het lijkt erop dat er hier op dit forum weinig animo is. Op Briskoda zijn er zo'n 20 geinterreseerden. Voeg daarbij nog een handjevol uit wat andere gedeelten en dan beloofd het een massaal feestje te worden
smile.gif
 

Glenn

Actief lid
hoor ik daar feestje
laugh.gif


en ik heb voor de zekerheid ook al voor een gps gezorgd waar alle kaarten op staan
 
http://www.briskoda.net/forums/international-skoda-meets/uk-czech-road-trip-2007-a/75684/

Goed nieuws! Het is nu eindelijk bevestigt, en het grootste nationale Skoda treffen in Doksy neemt plaats in het weekend 15/16 september.

Wanneer je daadwerkelijk geinterreseerd bent, kun je op BRISKODA je naam toevoegen, zodat er een plek in een van de appartementen voor je gereserveerd wordt. Je kunt natuurlijk ook op eigen gelegenheid iets zoeken in de omgeving. Hou jezelf op de hoogte met de bovenstaande link.
 
nou ik ga mee wat er ook gebeurd
nu nog hopen dat er inderdaad nog meer mee gaan
ff kijken hoe ik me moet aanmelden want mijn engels is super slecht met het lezen er van dan
 
Skodaracer, als je problemen hebt met het volgen van de informatie, laat het me eventjes weten. Het zou geweldig zijn als er wat meer 'moerstaal' gesproken kan worden
wink.gif
 

Glenn

Actief lid
laugh.gif
er gaat nog iemand mee

dan zal ik mij ook maar een op de lijst zetten zeker

we moeten dan wel zullen tegen dan wel afspreken waar we kunnen aansluiten

verloren rijden zullen we ook niet als mijn gps blijft werken er is maar 1 klein probleem datik nog niemand heb om mee terijden maar hoe veel uur rijden is het 9 dan is het nog te doen dat heb ik nog al zonder probleem gedaan
 
Een kleine update. Het museum is nu gereserveerd voor de vrijdag. De groep wordt voorlopig geschat op 40 personen, maar er blijft ruimte om meer/minder mensen op de trip te krijgen. Ook zijn nu de reserveringen bijna rond voor het hotel. Kosten zijn (onbevestigd) €310 voor een twee-persoons kamer, inclusief ontbijt. Dit is voor 5 overnachtingen. Een beveiligde parkeerplek voor 20 auto's is ook bijna geregeld en de kosten daarvoor zijn zo'n €9 per dag. Dit is op 300m afstand van het hotel. Het hotel zelf ligt zo'n 15 minuten (met de tram) van Praag, met de halte voor de deur van het hotel.
 
De lijst is nu gesloten want het maximale aantal personen is bereikt! :O

Als je nu nog mee wil zul je eventjes de organisator moeten inlichten en met hem kijken of er nog een oploosing voor is.
 
Bovenaan Onderaan