Trekhaken nieuwe Octavia niet leverbaar in nl

Gysman

Actief lid
En ik ben benieuwd naar de exacte afstand bumper-hart van de kogel... Heb ik bij mijn superb grote problemen mee gehad. Zie hierover ook mijn Posts in het superb forum.
 
Weet iemand óf en wanneer er een fietsendrager komt voor OIII HB die je aan de kofferbak kan monteren? (of al een bestaande die toevallig op deze auto past).

ik heb geen trekhaak en wil het liefst die fietsen niet op het dak.
 

isonic125

Actief lid
Gisteren contact gehad met dealer.
Om even aan te geven dat ik een constante stroomdraad nodig heb voor de caraven (was bij vorige auto natuurlijk vergeten)
Meteen even het 'koelingsverhaal' voorgelegd.
Daar wisten ze niks van.
Ik zal nog eens een keertje langsgaan en de tekst laten zien.

(Vorige trekhaak werkte niet bij aflevering; waren een zekering vergeten te plaatsen; dat moest ik terug vinden op een forum zoals deze)
 

Fucky

Senior Member
Gisteren contact gehad met dealer.
Om even aan te geven dat ik een constante stroomdraad nodig heb voor de caraven (was bij vorige auto natuurlijk vergeten)
Meteen even het 'koelingsverhaal' voorgelegd.
Daar wisten ze niks van.
Ik zal nog eens een keertje langsgaan en de tekst laten zien.

(Vorige trekhaak werkte niet bij aflevering; waren een zekering vergeten te plaatsen; dat moest ik terug vinden op een forum zoals deze)
in mijn garage was er ook niets over bekend terwijl het wel in de handleiding vermeld staat!!
 

tomdetester

Nieuw lid
Dealer gaf aan dat de codes voor de combi mog niet vrijgegeven zijn, ik krijg volgende week mijn o3 combi maar de trekhaak wordt naderhand gemonteerd
 

andrehj

Forumguru
Volgens mij werd er af-fabriek alleen een afneembare trekhaak gemonteerd (kijk maar eens in een Duitse configurator). Deze foto ziet er veel meer uit als een vaste trekhaak.... Weet je zeker dat deze in de fabriek gemonteerd is en niet bij de dealer of de importeur?
 

Altos

Banned
Vandaag de paardentrailer erachter gehad met volwassen paard erop, samen ongeveer 1200 kilo.
De auto (1.2) trok dit prima en de verkeersdrempels waren geen probleem.
Geen schrapen of plots doorveren, dus erg tevreden over.
 

Herman Janssens

Senior Member
Op mijn twitter bericht reageert Skoda als volgt: "Hallo, het is wel achteraf mogelijk om een trekhaak te laten monteren." Volgens mij kan je dus niet fabrieksaf een trekhaak laten monteren. Wel beetje jammer dat er nu ook problemen zijn met het vrijgeven van de code...
Hier in Vlaanderen wordt de OC III met afneembare trekhaak zonder enig probleem geleverd en een pak (3X) goedkoper dan in Nederland.
 
Bovenaan Onderaan