Superb 3 Trekhaak

Skywalker

Nieuw lid
Ik heb een trekhaak te koop voor een Superb station.
De auto is van 2012 en de trekhaak zit er net een jaar onder.
Iemand intresse?
Ik moet hem er nog onderuit halen dus er kan meegekeken worden.
 

andrehj

Forumguru
Pas het onderwerp even aan: Nu heb je het getagged met Superb 3... Jouw trekhaak is voor een S2.
Overigens vraag ik me ten zeerste af of dit de moeite is. Een trekhaak (het ijzeren deel) kost nieuw maar iets meer dan 100 euro, tweedehands brengt het misschien de helft op. Ga je daar al die moeite voor doen?
Het elektrische deel (wat je voor nogmaals een dikke honderd euro nieuw kunt kopen) is ook nog eens enorm veel werk om te demonteren, je moet de hele kabelboom tot in de BCM connectoren loshalen en weer herstellen. Tevens heb je speciaal gereedschap nodig om de connectoren aan de achterkant van het zekeringenpaneel los te krijgen. Voor het kleine bedrag wat zo'n tweedehands kabelset opbrengt zou ik er nog niet eens over nadenken aan zo'n grote klus te beginnen en m'n hele interieur weer los te gaan halen.
 

Spierings

Forumguru
Lekker laten zitten, is de moeite niet waard en je moet ook een binnen bumper aanschaffen wat misschien meer kost dan de trekhaak opbrengt.

En je zit waarschijnlijk met een mooi gat in je bumper....
 

Skywalker

Nieuw lid
Bedankt voor de reacties.
Binnenbumper heb ik er nog bij en het gat zit alleen aan de onderzijde en is van achteren onzichtbaar.
Het is een lease auto en ik heb hem er zelf omdergezet, dus hij mag er onderuit maar het hoeft niet.
Ik had gehoopt er hier nog iemand voor een zacht prijsje gelukkig mee te kunnen maken.
Jammer.
 

Spierings

Forumguru
Je hebt natuurlijk altijd mensen die voor een dubbeltje eerste rang willen zitten, dus kan zijn dat je hem gewoon kunt verkopen. Maar als jij je tijd dat je er mee bezig om alles incl. kabelset uit te bouwen ( halve dag) 50-100 euro waard vind moet je hem gewoon verkopen.
 

andrehj

Forumguru
Ik hou trouwens ook nog een bluetooth unit over.
Maar ook daar zullen wel een hoop nadelen aan kleven.....
Dat is nou typisch een onderdeel wat wél erg makkelijk in en uit te bouwen is. En als het een redelijk nieuwe variant is met Wifi, dan is ie ook nog goed te verkopen.
 
Bovenaan Onderaan