mertens.stefaan
Nieuw lid
Volgens mijn garage zou een trekhaak op een 1.6TDI Greenline ongeveer 1500 EURO kosten. Zou zo duur zijn omwille van de Greenline uitvoering. Zijn er mensen die hiermee ervaring hebben of dit kunnen bevestigen?
Lijkt mij wel erg veel....Ik neem aan dat je de 1.6 TDI Greentech bedoeld, Greenline kom ik niet tegen op de site bij de Superb, alleen bij de Octavia.
Ik heb de 1.6TDI + DSG besteld en kon de optie met trekhaak (wegklapbaar) selecteren. Een collega heeft dezelfde auto besteld met trekhaak.
Bij de blue motion VW's is het trekgewicht ook lager ivm bakverhoudingen en aanpassingen in het koelsysteem. Golf Bluemotion mag 1100 kg trekken, de 1.6 tdi bluemotion technology 1500 kg met in basis dezelfde motor@hemi24, wij in België hebben effectief een uitvoering Greenline. Beschouw het als de Bluemotion van Skoda.
Dan zal er niet heel veel zijn wat er achter kan/magBij de blue motion VW's is het trekgewicht ook lager ivm bakverhoudingen en aanpassingen in het koelsysteem. Golf Bluemotion mag 1100 kg trekken, de 1.6 tdi bluemotion technology 1500 kg met in basis dezelfde motor
Weet niet of dit bij de greenline van Skoda ook speelt, maar kan lonen om dat even na te kijken. De greentech mag minimaal 1500 kg trekken

Of je schoonmoeder.Al zou het toegelaten trekgewicht 0 kilo zijn, dan kun je nog steds gemak hebben van een trekhaak: er kan immers ook een fietsendrager op.
Staat toch allemaal in de prijslijst(en), vermeld onder het kopje "Accessoires"..?!?
Bekijk bijlage 51523
Sinds wanneer hebben we het bij de S3 over Greenline of Greentech?!?