Trekhaak nainstalleren OCtavia IV PHEV

hemi24

Forumguru
maar daarbij ook een groot A4 met Let op! Oranje groen moet pin 17 zijn en oranje bruin pin 16, conform labels die aan de kabelset gehangen zijn.

post die A4 eens dan, want dat staat namelijk nergens zo op de twee afbeelding die je hebt gepost…

jesse_s93

Forumguru
@hemi24 die staat in post 16, of zie jij die niet?

Links de handleiding van Skoda: oranje-groen moet op positie 16.
Rechts de A4: volg de labels op de bedrading. Label zegt, oranje-groen op positie 17

hemi24

Forumguru
Met de foto van post 20 erbij is het nu wel duidelijk ja.
Dit is gewoon een kabelset uit een fout geproduceerde serie!

Bij alle andere handleidingen (ECS, Erich Jaeger, Westfalia, etc.):
Pin 16 - GN / OG-GN - CAN High
Pin 17 - OG-BN - CAN Low

Blijkbaar hebben ze de fout van de stageloper te laat ontdekt en het probere recht te breien met twee labeltjes en een A4-tje…

EdK

Forumguru
En vandaar dat er op A4 ook staat dat je de labels op de draden niet mag verwijderen !
Wel handig voor een storingsmonteur of de volgende eigenaar..... :pieker:

jesse_s93

Forumguru
@hemi24 bij OemVWshop, alles origineel Skoda. Ik wilde eerst bij Skoda-parts bestellen, maar zij konden de bekabeling van de schakelaar en de omlijsting in het zijpaneel van de schakelaar niet leveren.

Gisteren alles aangesloten en de trekhaak werkt. Vandaag of morgen onder de wagen monteren.

Skoda_Fan

Actief lid
Ik ga hier dit weekend mee aan de slag. Ik heb zojuist de originele benodigdheden binnengekregen. Enerzijds de trekhaakvoorbereiding (5E3055204B), anderzijds de kabel richting de schakelaar (5E3055204A).
......
@jesse_s93 Zou jij in een copy van handleiding willen delen?

Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan Onderaan