Trekhaak komt niet naar buiten!

Vacaro

Senior Member
Hallo, iedereen sorry jongens, maar op vakantie niet op forum geweest!
Ik ben niet donderdag avond vertrokken maar ben vrijdag morgend eerst naar garage geweest.
Daar bleek dat men een stekkertje had losgetrokken, bij het plaatsen van hondenrek.
Trekhaak kwam er dus totaal niet uit, om 7u30 bij garage en om 8u30, was alles klaar, stekker zat achter zijwand bekleding. Nu alles terug in orde en goede vakantie gehad, Kodiaq heeft ondertussen 2700km op teller! Waarvan zeker al 1500km met caravan erachter! Verbruik met caravan 12l/100km, gemiddelde snelheid 100km/u. Best ok dus!
 

Tinus78

Forumguru
In ieder geval werkt het. Dat is in beide (dubbelzinnig) bedoelde toepassingen wel heel erg fijn:D.

Zullen we ons nu weer bij het kodiaq deel van de toepassing houden?
Voor het andere zijn vast andere fora te vinden.
 
Laatst bewerkt:

Hakar

Donateur
Geen idee welke fora je bedoelt, maar dit topic ging over een ingeklapte dus niet uitstekende trekhaak.
Blijkt een stekkertje een soort van blauw pilletje werking te hebben, en TS is met een blij gemoed met een uitstekende trekhaak en daaraan gekoppelde caravan op vakantie geweest.
Is verder niks dubbelzinnigs aan, gewoon Algemeen Beschaafd Nederlands.
Soms moet je dat even voor onze Zuiderburen iets anders omschrijven, daar zij soms een andere formulering en of schrijf en spreekwijze hanteren.
Het verschil in schrijfwijze tussen uitstekende of uit stekende trekhaak kan dan net het verschil zijn.

Nog een voorbeeld.
Wanneer ik iemand in mijn regio een stoemp geef, gaat die iemand meestal gestrekt tegen de grond.
Wanneer ik een Zuiderbuur een stoemp geef, haat die Zuiderbuur heerlijk eten.

Mogelijk dat daar ook weer andere fora voor zijn, maar dat weet ik niet.:D
 

Vacaro

Senior Member
Trekhaak terug in orde, schakelaar heeft nog wel los gezeten, maar hebben in garage ondertussen nieuwe gestoken en nu blijft de schakelaar ook terug mooi op zen plaats zitten. Steeds in garantie gemaakt geweest en vervangwagen gehad! Audi A1 sportief autootje! :-)
 
Bovenaan Onderaan