Treeplank op trucker1984's Karoq

JeSko

Forumguru
Je kan het ervoor gebruiken, maar het staat gewoon mooi op een hogere auto. Zou het zelf ook direct monteren als ik zo'n type auto zou hebben. Staat dik.
 

hemi24

Forumguru
Zitten er nu ook extra beschermstrips op de deuren?
En ook strips aan de bovenkant van de koplampen lijkt me?
 
Zitten er nu ook extra beschermstrips op de deuren?
En ook strips aan de bovenkant van de koplampen lijkt me?
Ja klopt, op de deuren zitten strips en zijkanten ook beschermlijsten. Ben als de dood voor een krasje als je ergens parkeer en niemand heeft het gedaan natuurlijk haha.
Op de koplamp zitten booskijkers
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Desperado

Forumguru
Laat mij dan de spelbreker zijn. Ik vind het niet passen. Ik vind de Karoq te klein voor zulke vrachtwagenplanken.
 

JeSko

Forumguru
De gustibus non est disputandum.

Over smaak valt niet te twisten. Ik vind het mooi, en dat een SUV formaat Karoq of SUV achtige te klein is voor zulke sidebars is naar mijn smaak zeker niet waar, mijn broer zijn eerste auto een Suzuki Vitara was ook klein, maar dat dingetje zag er stoer uit met zijn sibedars en dergelijke opsmuk. Deze Karoq is wat anders dan de rest op het forum, zeer knap en tof dat je het aandurft om er wat ingrijpendere modificaties aan te doen :)

Ps: wat nog leuk zou zijn is een spacer, op SUV modellen staan de wielen vaak wat ver naar binnen, een spacer zet je Karoq helemaal stoer op de grond:thumbsup:
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan