Tourbabe 2009

Bothje

Heel gewoon lid
Op de website van de Telegraaf zag ik dat Yeti ook beschikbaar is als Tourbabe dus stemt allen op tourbabe nummer 7 :530:

Tourbabe2009Tourbabe 7
Breng je stem uit op een van onze 'Tourbabe'. Iedere dag stellen we een nieuwe 'Tourbabe' aan je voor. Vandaag Yeti.

Naam: Yeti
Leeftijd: 28 jaar
Bedrijf: Skoda
Functie: Verschrikkelijke sneeuwman
Aantal Tours: 1
"In het dagelijks leven vertoef ik in het Himalaya-gebergte. Het is wel fijn om een keertje uit die sleur te komen en de hectiek van de Tour mee te maken. Ik vermaak tijdens de start de toeschouwers met dansjes en ga met ze op de foto. Het is een fantastische ervaring.”
 

Gieliovd

Forumguru
Lijkt me duidelijk....

PS. Die andere babes zijn ook best te versmaden.

PS. Die andere babes zijn ook best te doen!
 
Lol., tot nu toe doet hij het niet slecht vergeleken met de andere babe's... :)

21621126.jpg
 

MarcoO2

Forumguru
Inderdaad, dat had ik niet verwacht! Als wij er nog even een slinger aan geven met z'n allen staat "ze" zo op nummer 1! :winkie:
 

michelover

Forumguru
Ik heb inmiddels op drie verschillende computers al voor "onze babe" gestemd , zal mijn collega's ook nog even porren en vragen of ze willen stemmen.
 
De meesten heb ik een zesje of een zeven waard en een enkele zelfs een '5 of lager'.
Claude vind ik er positief uitspringen :24: (ik heb haar een 9 gegeven).

En Yeti is natuurlijk het levende bewijs van: blondes have more fun! ;)

:xyxthumbs: Een dikke 10! :worshippy:
 

Gieliovd

Forumguru
Hé Freddy, wat vindt moeder de vrouw daarvan! :D

Ik heb Stephanie ook maar even een 8 gegeven, ze lijkt verwacht laag te scoren! Gekke mannen!
 

cvegreen

Forumguru
voila se , der is maar eentje die heel hoog en heel laag scoort en dat is onze yeti babe . Ik heb haar 10 punten gegeven , tja skoda draag ik in mijn hart . De andere meisjes hebben tussen minder dan 5 en 8 gekregen . Alle blondjes hebben minder dan 5 gekregen , heb het niet voor blond . Mijn vrouw is dan ook een brunette .
 

Fabia

† In Memoriam
Ik ben gek van blond maar helaas is mijn vriendin een brunette. You can't have it all.....
 

cvegreen

Forumguru
Ik ben gek van blond maar helaas is mijn vriendin een brunette. You can't have it all.....

Bij hebben blonde meisjes(ondertussen vrouwen) mij nooit aangesproken. Mijn vrienden allemaal gek van blond , maar ik moest ze op de één of andere manier niet hebben. Heb nooit een blond meisje gehad . Toen ik voor het eerst getrouwd was , heeft mijn ex vrouw haar haar laten blonderen . Misschien dat het daar al fout begon te lopen . Wie weet ?
 

Gieliovd

Forumguru
Brunette, blond, rood.... zolang het onder de haren maar goed zit en de rest ook leuk en aardig is vind ik het allemaal prima!

Maar dat Aziatische zwarte haar is toch wel een bijzonder iets!

@ Marco: hilarisch!!! Wat een goeie!
 
Bovenaan Onderaan