Touch & Go

B.Stuurder

Forumguru
Misschien helpt het, papa en mama zijn "niet onbemiddeld" en ik kreeg de indruk dat ze hun zoon financieel sponsoren. Dat betekent dat hij waarschijnlijk wel zal moeten luisteren naar zijn ouders, 34 of niet.
Toch ga ik eens praten met iemand die ik ken, die bij de politie werkt. Eens zijn mening vragen.
 

EdK

Forumguru
Dat betekent dat hij waarschijnlijk wel zal moeten luisteren naar zijn ouders, 34 of niet.
Totdat pappie en mammie er niet meer zijn....... en dan heeft hij nog niets geleerd want pappie en mammie steunden hem met af en toe een woordje als "FOEI...... dat mag niet hoor...."

Laat hij maar eens de echte wereld leren kennen.....
 

Cordoba

Forumguru
Iemand die nog niet eens is hersteld van een eerder ernstig ongeluk (ook eigen schuld?), en op de snelweg zonder aanleiding doelbewust een andere auto raakt, hoort gewoon geen rijbewijs te hebben (met uitzondering van het stempeltje voor een rollator). Een weldenkend mens zou van een eerder geval geleerd hebben, en toch wat voorzichtiger zijn. Door naar de politie te stappen, krijgt hij misschien wel een probleem, maar kun je mogelijk toekomstige slachtoffers voorkomen (hoewel je dat nooit zeker weet).
 

Dennis78

Forumguru
Zo dan :nailbiting: lekkere actie van de Audi rijder. Ik reed enekele uren eerder vanuit Hoogvliet de snelweg op. (Stond op de rechterbaan bij stoplicht). Blijkbaar trok ik niet snel genoeg op volgens de achter mij rijdende Opelrijder. Het is 1 baan richting snelweg en hij zat boven op mijn bumper druk te gebaren van ongenoegen. Toen ik mijn gas iets in hield om aan te geven dat hij wel heel dicht op mijn bumper zat, maakte hij met zijn vinger een snijgebaar langs zijn keel :nono: Zo iemand mogen ze van mij gelijk zijn rijbewijs afpakken. Dan hoor je niet thuis op de weg.
 

B.Stuurder

Forumguru
Goeie vraag @SuperBartje. Zijn vader heeft het schadeformulier ingevuld en ik heb er nog niks mee gadaan, maar ben nu benieuwd wie er als bestuurder is ingevuld....
 

Wouter1

Forumguru
Je krijgt niet zo snel een rijverbod bij een (tijdelijke) medische beperking. Hooguit een advies. Neemt niet weg dat je onder invloed van bepaalde medicijnen die de rijvaardigheid kunnen beïnvloeden niet mag rijden.
Mocht je met een medische beperking betrokken raken bij een ongeluk. Dan is het aan de verzekeraars om aan te tonen dat de medische beperking (+ eventueel medicijn gebruik) invloed heeft gehad en kan besluiten niet uit te keren of de WA schade te verhalen op de verzekerde....
@B.Stuurder weet je al wie er als bestuurder is ingevuld op het schade formulier?
 

B.Stuurder

Forumguru
En wie weet in wat voor auto, want deze Audi is van zijn moeder en iets zegt me dat hij die voorlopig niet meer mag lenen.
 

JvW

Senior Member
Respect voor je rustige benadering van dit hele gebeuren trouwens! Je komt dit soort acties naar mijn idee steeds meer tegen onderweg.
 

B.Stuurder

Forumguru
Dank je @JvW ik was wel boos natuurlijk, toen ik er later over nadacht nog meer, maar boos reageren helpt niet. Ik heb al heel wat ongelukken gehad, van krassen tot total loss klappers, 8 van de 10 keer niet mijn schuld, maar 2 keer wel dus. Het kan altijd mis gaan en ik kan ook wel mijn kalmte verliezen hoor, maar vergeleken met vroeger is dat een héél stuk beter geworden. ;) De houding van die jongen toen hij uitstapte was dusdanig dat ik meteen zag dat hij zich realiseerde wat hij had gedaan en dat hij fout zat.
Had ik vrouw en kinderen in de auto gehad, dan was ik waarschijnlijk niet in staat geweest om mijn kalmte te bewaren geef ik toe.

Ik ga nog wel even praten met de politie hierover, dan kan ik spiegelen of ik er juist aan doe om echt aangifte te doen.
 

Cordoba

Forumguru
Nou snap ik dat als je in een Opel moet rijden je heel snel van A naar B wilt. Daar wil je idd niet in gezien worden

Sent from my VF-895N using Tapatalk

Geheel mee eens: afgelopen donderdag/vrijdag was ik ook gehandicapt: ik had een slOpel als vervangend vervoer.:mad: Pas na lang zoeken de spiegelverstelling gevonden, spiegelverwarming leek ie niet te hebben en cruise control ook al niet, en belangrijkste was dat ze vergeten waren om wegligging te monteren.
 

Cordoba

Forumguru
@EdK Gelukkig dat dit niet het echte nummer van Rosinfield is (ik twijfelde er even aan, maar toen ik het nummer belde kreeg ik een jonge dame met zwoele stem aan de lijn).
 
Bovenaan Onderaan