TomTom one benelux

senna

Nieuw lid
Mijn vraag is:

Ik wil graag geen draden over mijn dashboard hebben lopen, dus ook niet van mijn tomtom.
I wilde dus graag weten hoe kun het laadsnoer van de tomtom rechtstreeks op de accu aansluiten. Zijn hier voorbeelden van ?
Ik heb al een een brodit houder voor op het dashboard.
 

senna

Nieuw lid
Ik zag dat er nog wat taalfoutjes in mijn vraag stonden, sorry hiervoor.
Dat krijg je als je te snel wilt typen !
 

Tallguy

Forumguru
Bij mijn O2 heeft de dealer dat opgelost door stroom af te tappen van de bedrading van/voor de radio. Op die manier kon er ook geen stroom meer "verbruikt" worden als het contact uitstaat (dat laatste moest ik ze nog even laten corrigeren).

Je hoeft dan zelf niet met kabels te klieren naar je accu en....het is mooi weggewerkt achter de radio.
 

senna

Nieuw lid
bedankt voor de info, maar waar heb jij heb hem precies laten plaatsen,ik zit zelf namelijk te denken aan de linkerkant, dus links naast het stuur.

Heb je misschien ook een foto van de navi in de octavia ?
 

adfloortje

Nieuw lid
Mijn vraag is:

Ik wil graag geen draden over mijn dashboard hebben lopen, dus ook niet van mijn tomtom.
I wilde dus graag weten hoe kun het laadsnoer van de tomtom rechtstreeks op de accu aansluiten. Zijn hier voorbeelden van ?
Ik heb al een een brodit houder voor op het dashboard.

ben het volledig met je eens over die draad.bij mij komt het ding ook links op het dashbord
Maar een vraag wat is dat voor houder voor de tomtom mij werd verteld dat er alleeen de originele houder is en dat vind ik een pokkeding.ben dus op zoek naar wat anders
Ad.

Fabia 2,0 met veel toeters
 

senna

Nieuw lid
Heb zojuist met de dealer de afspraak gemaakt dat hij het laadsnoer van de TomTom rechtstreeks aansluit op de 12 volt bij de carkit en het snoer boven de radio naar buiten laat komen. Mijn TomTom komt met een brodithouder, centermount, boven de radio te hangen. Op deze manier geen last van hinderlijke snoeren over het dashboard.
 
Bovenaan Onderaan