Tomtom gebruiken via Mirrorlink

Ik heb een octavia III en wil het liefst de tom tom als navigatie gebruiken. Via Andriod auto kan ik wel google maps gebruiken maar tom tom niet. Ik heb gelezen dat het wel via Mirrow Link moet lukken.

Heeft hier iemand ervaring mee? Hoe moet dit?
 

Rallye

Forumguru
Moet wel kunnen, zie https://discussions.tomtom.com/de/d...-app-mirrorlink-skoda-amundsen-business-paket

Volgens mij moet je als je je telefoon (voor het eerst) met een kabel aansluit op navigatie (heb je een Columbus of een Amundsen) kiezen tussen Android Auto en Mirrorlink. Mocht je dit menu niet krijgen dan in het menu van de navi naar “Smartlink” gaan (de Skoda-term voor Apple CarPlay, Android Auto en Mirrorlink). Omdat Mirrorlink al een wat oudere manier is om je Android met je auto te verbinden, weet ik niet of dit door alle telefoons nog ondersteund wordt.
 
  • Leuk
Waarderingen: rwin

SileX

Senior Member
Dit zou moeten werken. Ik heb zelf Apple met TomTom en Apple Carplay werkt gewoon - TomTom op grote scherm.
 

Rallye

Forumguru
Dat klopt. Maar @Hans33 heeft een Android en dus geen CarPlay maar Android Auto en (mogelijk) mirrorlink. TomTom werkt wel met CarPlay, maar (nog) niet met Android Auto.
 
Bovenaan Onderaan