tist
Actief lid
Hoi, blijkbaar vind niemand het raar in het topic waar ik deze vraag stelde daarom plaats ik ze hier nog een keer.
Is het normaal dat als je stopt, ingedrukte koppeling of gewoon in vrijstand je toerental zo rond de 1000X blijft, om pas naar beneden te gaan naar een +/- 870 als je echt volledig tot stilstand bent gekomen?
Verder van zodra je beweegt (vooruit of achteruit) zonder versnelling te kiezen je toerental omhoog gaat tot +/- 1000x tot je wederom volledig bewegingloos bent.
Ik vind dit niet normaal, en kan me niet herinneren dat het voordien ooit zo was, ik vind het persoonlijk ook heel onveilig ook, en zal verder het verbruik ook welomhoog jagen, denkelijk niet zo heel veel maar toch.
Als dat zo wel is bij Skoda dan valt het me pas nu op. Je hoort het uiteraard ook.
Skoda Superb 1.6 Diesel.
Is het normaal dat als je stopt, ingedrukte koppeling of gewoon in vrijstand je toerental zo rond de 1000X blijft, om pas naar beneden te gaan naar een +/- 870 als je echt volledig tot stilstand bent gekomen?
Verder van zodra je beweegt (vooruit of achteruit) zonder versnelling te kiezen je toerental omhoog gaat tot +/- 1000x tot je wederom volledig bewegingloos bent.
Ik vind dit niet normaal, en kan me niet herinneren dat het voordien ooit zo was, ik vind het persoonlijk ook heel onveilig ook, en zal verder het verbruik ook welomhoog jagen, denkelijk niet zo heel veel maar toch.
Als dat zo wel is bij Skoda dan valt het me pas nu op. Je hoort het uiteraard ook.
Skoda Superb 1.6 Diesel.