Toe aan de 2de Octavia

Darkside

Forumguru
Mooi geworden hoor. Toch ook wel een mooie kleur. Ga hem onthouden voor de volgende auto :) En nette kleur leer. Veel plezier met je nieuwe werkplek. En wanneer komt de rechter hoofdsteun? Of is die inmiddels al binnen.

De rechter hoofdsteun komt deze week nog binnen dus dat komt goed, de dealer heeft me een hoofdsteun uit de showroom gegeven voor nu.

@wasmachineman, helaas kon de DSG er niet meer bij door de 20% bijtellingsregeling.
Verder heb jij nog een schuif-kanteldak wat ook wel erg fijn is hoor.

Maar ik ben heel erg blij met de auto en ik heb nu al zin om er 4 jaar in te rijden.

@wasmachineman, helaas kon de DSG er niet meer bij door de 20% bijtellingsregeling.
Verder heb jij nog een schuif-kanteldak wat ook wel erg fijn is hoor.

Maar ik ben heel erg blij met de auto en ik heb nu al zin om er 4 jaar in te rijden.
Hey FunkyMark,

Wat een fraai exemplaar. Mijn Octavia is besteld. Ook een Greenline combi en ook in het Rosso Brunello. Vind het een uiterste gave kleur. Veel rijplezier.

Serge

Wasmachineman

Forumguru
De kleur bevalt me gewoon erg goed. Een Octavia is niet echt een opvallende auto maar de kleur zorgt ervoor dat hij toch wel een beetje opvalt.
Verder leef en woon ik in mijn auto en heb er nu 10.000 km mee gereden sinds 2 september. Misschien rijd ik per ongeluk wel eens af en toe express om! Zo fijn rijden is het.

Wasmachineman

Forumguru
Was het maar waar dat ik met de auto mocht. Ik haat vliegen. Ik heb een allergische reactie en ben dus 3 dagen na echt elke vlucht aan het snotteren overdag en 's nachts. Wordt ik mijn bed weer uitgedonderd door mijn vrouw! Dan ga ik in mijn zoons bed en mag jij bij mama slapen. Vindt hij geweldig natuurlijk!

Ron-e

Lid
Mooie wagen hoor! die kleur is ook erg mooi : )

Wel jammer he dat de wagen zo snel vies wordt met dit weer! fijne km's!

Dan maar wat meer poetsen. Zilvergrijs is minder besmettelijk, maar dan verdwijn je zo in de massa. Doe mij dan maar Rosso brunello.

Ik rijd nu een zilvergrijze Altea XL. Een mooie en fijne auto, maar had geen inspraak in de kleur, want het is een voormalig showroommodel, maar anders had ik een donkere kleur genomen.

Bovenaan Onderaan