Toch weer een Superb

Hi guys,

alweer een tijd van het forum afgeweest maar toch maar een postje om te laten weten dat mijn skodahart niet verwaarloosd is.

In het verleden reed ik een bruine superb (vast nog wel te vinden op het forum) maar vanwege een baanwissel nu in een mooie witte Passat (toch stukkie kleiner dan de 'indiaan')

Maar eind juli is de nieuwe superb (ambition bus. greenline) besteld in het magneto brown.

Levertijd 4 maanden!! dus rond de Sint krijg ik mijn nieuwe cadeautje (als ik lief ben)

Iemand van jullie ook zo'n lange levertijd??

Bakkertje

Forumguru
4 maanden?? sjee da's wel errug lang, heb je iets bijzonders als optie gekozen?
Ik heb destijds ontzettend veel mazzel gehad en ik denk dat ik (op een voorraad auto na) zo'n beetje de kortste levertijd ooit heb ervaren (8 augustus besteld en 20 augustus in ontvangst genomen, geheel naar eigen samenstelling).

Welkom terug en sterkte met wachten!

Hi Bakkertje,

Euhm, alle optie (behalve automatisch in parkeren) en after market leer en trekhaak (maar dat is maar 3 dagen werk)

Het zal natuurlijk druk zijn om dit jaar nog de 20% op de meter te krijgen maar ik vond 4 maanden ook erg lang.

Blacky

Forumguru
Welkom terug Paul. 4 mnd valt wel mee. Als je een O3 besteld hebt kan het soms nog langer duren. Ik zelf heb 7 mnd op een Passat moeten wachten.

Michel

Forumguru
Vier maanden is inderdaad redelijk lang. De mijne stond ook niet op voorraad. Uiteindelijk heb ik er iets meer dan twee maanden op mogen wachten. Besteld begin november en geleverd begin januari.

In ieder geval is het wel weer iets om naar uit te kijken!

ertromp

Forumguru
Zo'n merk als Skoda blijft je bezig houden :D
Sterkte met wachten want dat is een lange tijd tot afleveren!
Post tzt wat foto's en houd ons op de hoogte

CDK

Forumguru
Gefeliciteerd met de aanschaf en sterkte met wachten, ik heb vorig jaar ergens in augustus besteld en op 17 november was de aflevering, ik kan je verzekeren dat wachten lang duurt ;)

Greetz Corné

Skodazo

Nieuw lid
Gefeliciteerd!
Mijn Superb is besteld op 9 juli, en wordt waarschijnlijk in de week van 16 september geleverd.

Skodazo

Nieuw lid
En hier is hij dan! Ondertussen al 800 km op de teller en heel tevreden!
Ik mis alleen de mogelijkheid om mijn literfles Spa in de deur op te bergen.

Bijlagen

• DSC00418.jpg
    DSC00418.jpg
    1,2 MB · Weergaven: 85
  • DSC00420.jpg
    DSC00420.jpg
    279,1 KB · Weergaven: 81
  • DSC00422.jpg
    DSC00422.jpg
    532,6 KB · Weergaven: 79
  • DSC00425.jpg
    DSC00425.jpg
    887,9 KB · Weergaven: 80
  • DSC00426.jpg
    DSC00426.jpg
    520,1 KB · Weergaven: 81
  • DSC00427.jpg
    DSC00427.jpg
    485,2 KB · Weergaven: 79

fabialous

Senior Member
@Skodazo;
Prachtige auto ,van harte gefeliciteerd en veel veilige km's toegewenst!!!:bloemen::bloemen::bloemen:

".......Ik mis alleen de mogelijkheid om mijn literfles Spa in de deur op te bergen........"
Staat erg goedkoop , past niet bij zo'n auto!!!:sterretjes::banghead::sterretjes:

Mooie bak!
Die van mij staat overigens klaar in Rotjeknor om opgehaald te worden.
Dat ga ik vrijdag doen.

@Skodazo de amundsen erin? Niet de columbus?

Bovenaan Onderaan