Toch van merk veranderd

blacktdi

Actief lid
De eerste reactie van onze leaseauto manager, zo jij durft, toen ik hem vertelde dat ik een skoda octavia wilde bestellen. Niemand heeft er nog een, allemaal audi's, passats', bmw's etc. Ik zelf heb er een keer voor de gein in gereden en was werkelijk verkocht. Wat een mooie en prima afgewerkte en in verhouding goedkope auto. Daar kunnen die andere merken nog wat van leren.
Ga morgen naar de dealer voor een 2.0tdi combi met full options. Ik rijd nu een golf IV tdi 165pk.
 

Hoppekee

Nieuw lid
Ach, laat ze maar denken. Heb precies dezelfde reactie gehad. Heb hiervoor alfa gereden (blijft trekken overigens), maar die zit niet in de leasemerken. Ben zojuist bij de dealer geweest om mijn skoda te bekijken. Maandag staat ie met kenteken klaar. Ziet er top uit.

Ben trouwens erg content, zitten dunlops onder i.p.v turanza's.
 

emilio

Nieuw lid
Herkenbaar, ook bij ons, Audi, BMW, Volvo....en steeds meer Skoda, ook ik Skoda proefrijden, testen lezen en met verstand een Skoda gekozen...hij is gister aangekomen bij mijn dealer en ik ben wezen kijken...kan eerlijk zeggen dat niet alleen het verstand heeft gewonnen maar nu ook zeer zeker Emotie!Wat een super mooie wagen!Ik lever met plezier mijn Passat in voor een Octavia Combi, Sahara Beige, lederen bekleding etc etc...

Emilio
 

Hetzer

Forumguru
Lijkt mij ook een erg goede keuze

In Duitsland zijn ook al een paar jaar achter de kracht van Skoda , daar groeit het markt aandeel ook gigantisch om maar niet te spreken over Oostenrijk ,daar is de Fabia op de Polo na de best verkochte wagen in de Compacte-klasse en staat de Octavia na de Golf en A-4 op nummer 3 in zijn klasse!!!!!!!!!!!!!

Dus er is nog wel werk te doen hier in ons kikkerlandje ,maar we zijn zeker goed op weg /forum/images/graemlins/laugh.gif /forum/images/graemlins/laugh.gif
 

rickske

Actief lid
Je hebt groot gelijk dat je naar skoda overstapt,ik heb 15 jaar met verschillende toyota's gereden en de laatste daarvan was een avensis van 4jaren oud die ik van ellende in 2002 weggedaan heb na verschillende problemen,toen een nieuwe octavia diesel aangeschaft (ik was in het begin een beetje sceptis) en dit was een heel verschil in rijden dan de toyota's die zeer slecht op de weg liggen,maar na 3 jaar werd de oct. te klein wegens 2 opgroeiende kinderen en kwam het huidige model uit dat 7cm meer beenruimte bied en zodra deze bij de dealer in de showroom stond heb ik er eentje besteld welke nog beter aanvoelt dan de oct. 2002

Welkom bij de club
 
Bovenaan Onderaan