TNS / NIPO Skoda onderzoek

Ik werd gisteren opgebeld door het TNS / NIPO ( onderzoeksbureau ) en er werden een 20-tal vragen afgevuurd over mijn dealer in relatie tot ons zojuist afgeleverde Fabia 2.
Of :
- ik genoeg informatie heb gekregen voordat ik tot aankoop overging
- de verkoper voldoende tijd heeft besteed aan ons
- mij een proefrit is aangeboden
- of ik regelmatig op de hoogte ben gehouden over de vooruitzichten
etc.

Ik heb niets te klagen over mijn dealer ( Vepreda te Spijkenisse ) dus ik kon - gelukkig - zeer positief antwoorden op alle vragen.

Heb wel gemerkt dat de mensen die zo'n enquete afnemen, weinig voorbereid aan de slag gaan, want zelfs het woord Skoda was voor hem moeilijk om uit te spreken. :uitlachen:

Zijn er nog meer Forumleden opgebeld door TNS / NIPO ?
 

VEEJAY

Forumguru
Ik denk dat het typisch nederlands is om je mening (gevraagd of ongevraagd) te geven.

Ik wil er iets voor terug hebben al is het maar een gebaar. Want zo'n bureau gebruikt mijn tijd en krijgt er lekker dik voor betaald door de opdrachtgever. (alleen maar om wat vragen te stellen waar de enqueteurs vaak niet eens de context van snappen)

Geloof me ik heb gezien wat marketingafdelingen betalen aan tussenpersonen voor marktonderzoeken.
 

EdK

Forumguru
Ja al 2 keer gebeld !! eerste keer toen ik mijn fabia kocht en in februari dit jaar ook, een 2 weken na dat ik mijn Roomster ontvangen had
Deze dame kon Skoda zeer goed uitspreken !!
 
jawel hoor, ook hier bij mij in de republiek Limburg, deelstaat van de provincie België, hebben ze me opgebeld! de belgische nederlands sprekende variante dan wel... :)
 
Bovenaan Onderaan