Tijd voor zomerwielen..!

hemi24

Forumguru
Pracht velgen!!!


Al vind ik ze persoonlijk net iets té strak gelijnd voor een Skoda, zouden eerder onder een Seat passen...

(of een Ford) :nailbiting:
 

Rataplan

Forumguru
@Desperado zal ik ‘t doen??? :)
Mwoh, vandaag nog heerlijk in de zon een gat tbv de trampoline staan graven in de tuin.

@marwin zo denken er de meesten over aangezien ik ze het meest in antraciet of zwart voorbij zie komen in de RS groep. A) dan vind ik zilver inmiddels aparter, B) in de donkere kleuren vind ik deze velgen er soms uitzien als bloemen en C) zwart vind ik persoonlijk mooier onder een terreinauto.
 

marwin

Forumguru
Ik zou ze ook denk niet zwart zwart maar gunmetal/antraciet met een glinstertje er in nemen ofzo... Net effe tintje donkerder... Zwart is ook weer zo zwart.. en tegenwoordig heeft dat ook weer zon negatieve lading gekregen ahahaha :maakmegek:
 

Rataplan

Forumguru
50E08862-BABE-4DCA-81A3-03B96E40C5DA.jpeg Morgen dieper Duitsland in en gezien de voorspelde sneeuw toch maar even zekerheidshalve de winterwielen gemonteerd.
 

JeSko

Forumguru
Zomervelgen vind ik net de dikste die Skoda in lange tijd gemaakt heeft, vult de auto qua lijnen echt aan en staan netjes in de wielkasten, mega dik.
 

Rataplan

Forumguru
Ik vind de 18” die onder de Octavia RS geleverd worden niet mooi, deze 18” Perseus voor de gewone Octavia vind ik wel mooi (dus daarom als winterset).

De 19” Altair velgen vind ik mooi sportief onder een RS en de 19” Becrux mooi chiq onder een gewone Octavia.
 

leon-cupra

Forumguru
Ik zal wss 1 van de weinigen maar ik vind beide sets niet voor een RS passen. De 18” is meer voor een leasewagen, te simpel en niet agressief genoeg voor een RS. De 19” vind ik redelijk mottig. Ook veel te druk tov de grijze kleur vd wagen. De 03 had veel knappere velgen in het assortiment.
 

larsy

Forumguru
De 18ers zijn perfect beschreven door leon-cupra .

maar die 19ers zijn mega knap
en uniek . (En zeker omdat het orginele wielen zijn en je ze niet vaak ziet)
 

leon-cupra

Forumguru
Die 19” zijn een “doorontwikkeling” van de extreme velgen van de O3 RS, welke ik een dikke velg vind, maar bij deze ... die brede helft van de ring vind ik niet mooi.
 

Rataplan

Forumguru
@leon-cupra klopt wat schrijft... maar toen wist ik toch niet dat de leaserijders massaal deze velg gingen bestellen. Enigszins troost het mij dat het voor mij slechts de winterset is en ik ze dus maar kort gemonteerd heb.

Terwijl het voor de leaserijder hun dikke zomervelg is. Let wel; ik vind het wel mooie velgen! Bovendien wil ik niet een ‘kijk mij nou een RS zijn’ Octavia hebben, enigszins ingetogenheid. Je mag het zien... maar het hoeft er niet af te schreeuwen.
 

leon-cupra

Forumguru
@Rataplan Les gouts et les couleurs .... ;)
persoonlijk vind ik dat er nog genoeg setjes bestaan die veel knapper zijn dan de originele Skoda velgen en die nog ingetogen kunnen tonen.
 

Fmoon

Forumguru
19” zijn in het echt mooier dan op de foto. Dat vind ik van de hele auto trouwens. Veel dikker in het echt dan dat die op foto’s te krijgen is.
 

JeSko

Forumguru
Ik ben geen fotograaf maar stel mij die RS een half uurtje ter beschikking en ik neem gewoon met mijn smartphone foto's waarop ie echt dik is, want het is ook een dikke slee met mooie hoeken om schitterende foto's te nemen.

Hier heb ik veel aan gehad icm tips van enkele fotografen hier op het forum.

 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan