Amundsen Thuisadres wijzigen navigatie amundsen+

Willywortel

Nieuw lid
Wie weet hoe ik het vorige thuisadres kan verwijderen en mijn eigen thuisadres kan invoeren navigatie type amundsen+
 

fanSkoda-VW

Donateur
Zo gek niet, deze vraag. Ik stel bewust gern thuissdres in. Maar tijdens de vakantie deed mijn dochter dat wél. En daar ben ik dus niet blij mee. Ik heb mijn adres er gewoon tussen de andere adressen staan maar wel met een ander huisnummer. In geval van..... weten ze zo niet aan mijn huisadres te komen.
Nu staat er een Duitse wintersportplaats in. Lol
Grtsss
 

fanSkoda-VW

Donateur
@hemi24 Paranoia? Oh absoluut, maar dat is mij vele jaren geleden geadviseerd om niet je exacte huisadres in je nav te zetten.
Ben je op vakantie in het verre buitenland en wordt je systeem gekraakt dan kunnen ze je huisadres doorgeven aan een maatje.
Die weet dan zeker dat in ieder geval jij niet thuis bent.
Ik geloof zelfs dat het de verkoper v d dealer was die dat vertelde.

grtss
 

Tees

Donateur
Ik heb ook niet m'n huisadres incl huisnummer erin staan hoor. Gewoon de dichtsbijzijnde kruising, das in mijn geval meer dan nauwkeurig genoeg voor navigatie. En tis misschien een beetje overdreven, maar dit valt onder de categorie 'kleine moeite, zo gedaan'
 

Willywortel

Nieuw lid
Allemaal hele leuke reacties!!

Maar is er iemand die mij de handelingen kan doorlopen van precies te moeten doen om te wijzigen ik ben niet zo thuis in het digitale gebeuren.
 

Canon-Eye

Forumguru
Als je thuis voor de deur je gps-locatie opslaat en deze vervolgens als 00 [Plaatsnaam] in de favorieten opslaat, dan staat die bovenaan je lijst als "00 [Plaatsnaam]" en is er verder geen adres aan gekoppeld. Die eventuele jattende Roemeen zal er dus niks aan kunnen ontlenen wat hij verder kan vertellen.
Ook bij de Tomtom worden er, voor zover ik heb kunnen achterhalen, geen adresgegevens bewaard van bestemmingen die als favoriet worden opgeslagen. Dat geldt bij TT trouwens ook voor het thuisadres, wat als voordeel heeft dat de shortcut "Rijd naar huis" gewoon bruikbaar blijft.
 

Chrisjemol

Forumguru
druk op ‘nav’
Dan op ‘setup’
Dan ergens (ff zoeken) terugzetten naar fabrieksinstellingen volgens mij. Dus in het navi menu
 

MarcoO2

Forumguru
Waarom zou je in vredesnaam de hele navi terugzetten naar fabrieksinstellingen als je allen even je huisadres wilt wijzigen…?
 

EdK

Forumguru
Tsja thuis weet ik altijd te vinden, ga op parfumlucht van me buurvrouwtje af....
Een keer fout gereden hierdoor, was ze voor eerst op vakantie in Spanje....:deuk::deuk:
 
Bovenaan Onderaan