Octaaf_1.8T
Lid
De laatste voor vandaag;
de thermostaat van mijn 1.8 T is aan vervanging toe. De kv temperatuur loopt tijdens het doorrijden niet verder op dan zo'n 70graden. Bij het stoplicht loopt die verder op naar 90graden, maar zakt weer verder terug bij verder doorrijden.
Nu komt de vraag;
Is het een beetje te doen om de thermostaat te vervangen zonder de dynamo (en dus ook multiriem) te demonteren?
Heb er al even vluchtig naar gekeken en de 2 inbusboutjes van de waterpijp lijken wel toegankelijk met gereedschap, maar of dan ook de klus een beetje te klaren is...?
Iemand ervaring hiermee?
de thermostaat van mijn 1.8 T is aan vervanging toe. De kv temperatuur loopt tijdens het doorrijden niet verder op dan zo'n 70graden. Bij het stoplicht loopt die verder op naar 90graden, maar zakt weer verder terug bij verder doorrijden.
Nu komt de vraag;
Is het een beetje te doen om de thermostaat te vervangen zonder de dynamo (en dus ook multiriem) te demonteren?
Heb er al even vluchtig naar gekeken en de 2 inbusboutjes van de waterpijp lijken wel toegankelijk met gereedschap, maar of dan ook de klus een beetje te klaren is...?
Iemand ervaring hiermee?