The Green Machine (RS TDI 4x4)

B.Stuurder

Forumguru
Hij klinkt Oostenrijks maar of hij dat is weet ik niet. Volgens mij is hij Duitser wonend vlak bij de grens. De eigenaar van de RS is wel Oostenrijker.

Cordoba

Forumguru
Beetje wazig verhaal (wat de herkomst betreft): linkje

Ik denk dat het filmpje niet in Dubai en zelfs niet in het Midden-Oosten gemaakt is. Ik denk dat het filmpje in Duitsland of Oostenrijk is gefilmd, en dat het uitzicht door de ramen een computeranimatie is. Blijft de vraag of dat landschap op de zijwand van de rollenbank is geprojecteerd, of dat het filmpje is bewerkt, en het landschap er later in is geshopt.

Laatst bewerkt:

B.Stuurder

Forumguru
Ja, in Dubai inderdaad. En andere Midden Oosten landen. En ik zie ook geen grafieken van de pk en torsie, alleen een verhaal en een stukje rijden waar hij zegt hoe hard het gaat maar geen beelden.

Rallye

Forumguru
Beetje wazig verhaal (wat de herkomst betreft): linkje

Ik denk dat het filmpje niet in Dubai en zelfs niet in het Midden-Oosten gemaakt is. Ik denk dat het filmpje in Duitsland of Oostenrijk is gefilmd, en dat het uitzicht door de ramen een computeranimatie is. Blijft de vraag of dat landschap op de zijwand van de rollenbank is geprojecteerd, of dat het filmpje is bewerkt, en het landschap er later in is geshopt.

Hmm. Waar het is weet ik niet, maar het ziet er niet er voor mij niet bewerkt uit...

Bovenaan Onderaan