Tha Bla stelt zich voor

Dat is toch wel een groot nadeel van de auto die je gekocht hebt. Er valt zo weinig meer aan te verbeteren.

Klopt daar heb je gelijk in, maar als ik deze orgineel had overgenomen had deze er aardig op de zelfde manier uitgezien na aanpassingen :), miss niet zo laag maar aardig deze kant op.
Toevallig de zelfde smaak, na contact hebben we bijna 1 conclussie kunnen maken, we hadden broers kunnen zijn.

Maar ik las net ook dat hij weer naar orginele kleur terug kan, zwart :tongue:
Maar dan moet ik hem heel lang niet handwassen.

Grts

Hij kan nog meer omhoog hoor,Marcel.

Ik know :), gelukkig kom ik tot op heden elke hobbel over.
Morgen voor het eerst naar het werk, vandaag had me meisie hem mee.
Laatste keer met pa meegereden.

Welkom hier!! (:mad:beetje mijn favoriete auto van het forum kopen:mad:)

Thnks maar het hoeft toch niet zo te zijn dat het je favoriete ride niet meer is? ;)
Het mag nog steeds en buiten dat hijs nog steeds een beetje op de club.

Grts

Haloow mede forumgangers,

Hele tijd niets van me laten horen door de stevige drukte om me heen.
Maar dat betekend niet dat de S heeft stil gestaan.

We zijn nu weer zo'n 3k km verder.

Nieuwe hobby gevonden, i.p.v. zo veel mogelijk liters er door heen te jagen zo zuinig mogelijk proberen te rijden. De huidige score blijft nu 1:13,8.
Dit was een redelijke tegenvaller omdat de boordcomputer tussen de 1:13,5 en 1:15,9 (na ritten) aangeeft.
Deze score's zeggen niet helemaal de waarheid blijkbaar.

De S rijd lekker :tongue: wel wind gevoelig :mad: maar das ook weer logisch t.o.v. de ruimte die je mee neemt.
Wat een stilte tijdens het rijden. En ruimte is nog steeds ongelooflijk.

Alle hobbels in de buurt getest en de wagen op wintermodus vast gezet, er zijn nu 2 hobbels waarbij er een beetje geschraapt wordt. De rest is redelijk te nemen.
Helaas dus wat hoger dan S-line in de zomer had maar goed, met schrapen komen we ook niet ver.

Wel mis ik de strakheid van de vorige wagen, maar goed die mag je niet vergelijken met deze.
Ik zou niet willen weten of willen voelen hoe een normale SuperB rond hobbelt.
Die staan nog eens 4-5 cm hoger dan mijn huidige hoogte.

Foto's gaan er komen alleen als het mooie foto's worden.
Aangezien we nog geen sneeuw of zon hebben gehad blijf ik jullie die schuldig.

Ondertussen ook aan het rond kijken voor een navi, mede doordat ik een carkit wil en de mogelijkheid
om muziek op een sd kaartje te zetten en deze af te spelen.

Hebben jullie nog tip's daarvoor ik zit namelijk het forum lekker uit te pluizen, kom de standaard skoda navi's tegen, ook chinezen varianten daarvan, zenec, enz.
Het belangrijkste is uiteraard ook dat de OEM look behouden moet blijven en het frame om de radio met het airbag lampje.

Groeten Marcel

ps. hoe wijzig ik de titel van het topic?

Joske

Forumguru
ps. hoe wijzig ik de titel van het topic?
voor alles is een oplossing Marcel... :D

Word donateur
Kom je graag op dit forum en waardeer je onze inzet? Laat je waardering dan blijken en steun ons middels een kleine donatie.

Als tegenprestatie krijg je van ons behalve een mooi donateurs lintje onder je naam, ook de volgende extra's:

- Een schoon forum met nagenoeg geen reclame
- De mogelijkheid om bijlagen aan privéberichten toe te voegen
- De mogelijkheid om met meerdere mensen tegelijk een conversatie te voeren
- Onbeperkt bewerken van eigen berichten (normaal 12 uur)
- Achteraf een poll aan je bericht toevoegen.
- Meedingen bij verlotingen van Skoda-goodies ;)

De betaling verloopt via PayPal

;)

Bovenaan Onderaan