Tevredenheid en ervaringen met Bury cc9060????

Wie heeft er hier een bury cc9060 en wat vinden jullie ervan?
Hoe groot is de display dan kan ik alvast een plaatsje zoeken waar ik hem wil laten plaatsen. Waar hebben jullie hem geplaatst.

Ik ga ze bestellen bij carkitstunter.nl en laten inbouwen bij halfords.
Kost samen 289.50€ lijkt mij prijs kwaliteit zeker niet slecht.

Wou hem eerst zelf inbouwen maar heb een beetje schrik om mijn dashbord open te gooien. :blush:
 

Rallye

Forumguru
Op welke zekering zit de carkit?

Sinds een poosje blijft de Bury, vooral in combinatie met de telefoon van mijn echtgenote, weleens "hangen". Ook bij hernieuwd starten van de auto start de carkit niet door. Hij moet dan even van de stroom, waarna hij het weer doet.

Op dit moment ben ik dankzij een winters ongeval (gebroken knieschijf) even niet in staat de carkit zelf los te koppelen. Mijn vrouw is er huiverig voor om de beplating in de voetenruimte van de passagier los te schroeven. Ik vroeg mij daarom af of een van jullie een idee heeft op welke zekering de carkit zou kunnen zitten, dan kan ze die even lostrekken. De carkit lijkt geschakeld via het contact.
 

Rallye

Forumguru
Om de CC 9060 niet in een kwaad daglicht te stellen: het probleem bleek de Nokia 6230 van mijn vrouw. Daarvan deed de bluetooth het niet meer goed. Ook na het terugzetten van oude oude firmware op 9060 bleef het probleem bestaan. Daar lag het dus niet aan. Een nieuwe Nokia 2700 classic bleek de oplossing. Nu de nieuwe firmware weer eens terugzetten.

Overigens blijf ik nieuwsgierig naar op welke zekering de carkit zou kunnen zitten. Anyone?
 

Rallye

Forumguru
Het wordt een beetje eenzaam zo, maar ik vul mezelf maar wat aan.....

Ik heb sinds vorige week een Samsung Galaxy S II. Nieuwste software op de Bury gezet. Zaterdag geen enkele uitval van de A2DP tijdens een rit van meer dan een uur, zowel op de heen- als de terugreis. De Bury kan alleen niet van de ene naar de andere map; ik zal dus alles in één map moeten zetten. Niet erg.

Nu nog uitzoeken waarom hij in het adresboek alleen de laatste bellers wil zien en de rest (zowel SIM als telefoon) niet.
 

Rallye

Forumguru
Vandaag wat lopen klooien met de software van de Bury. Ook de nieuwe Nokia van mijn vrouw verliest namelijk af en toe het contact met de Bury. Met mijn SGS2 gaat alles OK (verbinding blijft in de lucht, A2DP werkt, al laat hij soms de titel van een nummer niet zien) behalve, tot vandaag, het adresboek. Na de laatste update (versie 2.32 uit mijn hoofd) moest ik de SGS2 opnieuw koppelen. Daarbij werd opeens gevraagd om toegang tot het telefoonboek en de lijst laatst gebelde nummers. Akkoord gegeven en nu ziet de Bury ze wel!!!! Toch vreemd dat je dat in Android niet in kan stellen bij eigenschappen of iets dergelijks, als je het in eerste instantie over het hoofd gezien hebt (zoals bij mij gebeurd lijkt te zijn.

Nu nog de Nokia proberen.
 
Bovenaan Onderaan