Testrijden in de nieuwe Škoda Octavia

CharlesTucker

Forumguru
Ik krijg zojuist een mailtje van VerrassendŠkoda waarin ondermeer staat dat de 12 winnaars inmiddels bekend en persoonlijk geinformeerd zijn. Helaas dus, voor mijzelf en alle anderen hier die nog niks gehoord hebben.
 

ertromp

Forumguru
Helaas ook niet geselecteerd.
Pon probeert m.i. zoveel mogelijk email adressen te verzamelen om potentieel gegadigden af te stropen.
Ook de prijslijst is te downloaden na ingave email adres
 

herbiek

Senior Member
Mijn vrouw vertelde me vanmorgen dat ze de nieuwe Octavia Combi had zien rijden hier in Ede. Het stond er met koeienletters op (zelfs over de achterramen heen). Het was een lichtgrijze uitvoering. Jammer dat ik deze gemist heb. Er lijken toch mensen 2 weken lang een dag lang met de nieuwe Octavia rond te rijden? Zijn daar nou ook mensen bij uit dit forum?
 

herbiek

Senior Member
Mijn vrouw vertelde me vanmorgen dat ze de nieuwe Octavia Combi had zien rijden hier in Ede. Het stond er met koeienletters op (zelfs over de achterramen heen). Het was een lichtgrijze uitvoering. Jammer dat ik deze gemist heb. Er lijken toch mensen 2 weken lang een dag lang met de nieuwe Octavia rond te rijden? Zijn daar nou ook mensen bij uit dit forum?

Iemand dit filmpje al gezien? http://www.youtube.com/watch?v=ufu2yI2IFPw
Is in Ede bij ons in de buurt, herken de huizen. Dus neem aan dat dit op zaterdag 9 maart was. Jammer dat ze hem niet bij ons gebracht hebben...
 
Bovenaan Onderaan