Bouwjaar is 2014, ( staat in mijn handtekening geleverd 12 juli 2014 )Mss bouwjaar ook vermelden?![]()

Ik heb ook al die update gehad hoor (in BE dus)Enkel in Nederland of is er ook dat probleem in belgie
)rammeltje rechts voor (luchtrooster?
), automatische ramen die vaak niet in 1 keer gaan, ruitensproeier die niet naar mijn zin sproeit, corrosie aan de naafdopjes, beginnende corrosie aan de velgranden (door beschadigen met montage van de banden) vervangen bumperdeel door verkeerd uitzagen van het trekhaak gat (laatste 2 al besproken bij levering).
ohhh, mijn rammeltje is weg door het rooster te vervangenrammeltje rechts voor (luchtrooster?
(voor in het geval je dealer het niet zou weten... verwijderen van het bestaande rooster = slopen van het bestaande rooster..... ) Dus EERST eentje bestellen alvorens te slopen. (dus niet zoals mijn dealer
) 
weet niet of er iets aan te doen is eigenlijk..kan je gewoon verstellen éruitensproeier die niet naar mijn zin sproeit
( ZONDER naald) even wrikken met je handen => kan de dealer natuurlijk ook doen.. maar is het dan zoals JIJ het wilt? ... 
oef! dat is net het belangrijkste!maar euhh ik ben super tevreden hoor