Terugroep actie 1,8 en 2,0 TSI motoren

Rallye

Forumguru
Dus alle (sorry, in het Yeti-deel van het forum) Octavia RS'sen hebben motorcode CCZA? Dat verschilt niet per bouwjaar of zo?
 

Ronnie

Forumguru
Er wordt in ETKA geen onderscheid gemaakt in modellen, enkel in landen met speciale paketten zoals India, China, Rusland. Ook de 1.6 in de "Tour" versie
(grotere koeling) wordt apart genoemd.
 

Octavarium

Actief lid
Die van mij heeft ook de motorcode CDAA.. "ACCDAAAX01" om precies te zijn. Het is een O2 FL van augustus 2009. Iemand enig idee of deze auto ook teruggeroepen zou moeten worden?? Niks van de dealer gehoord, maar voorkomen is beter dan genezen, vooral als ik het verhaal van Marco lees!! :1884:
 

Monteurtje

Forumguru
@Octaviarium. Ik kan het, elke dealer kan dat, aan de hand van het kenteken of VIN nummer zien of de actie voor je auto van toepassing is.
 

michelover

Forumguru
@Octaviarium , aangezien het geen "spoed" terugroep actie is hoor je niets van de dealer. Word gedaan als je de auto voor regulier onderhoud wegbrengt. Vond het geen goed antwoord van de dealer, ben misschien geen monteur maar als er iets is met de motor is dat volgens mij belangrijk genoeg om de mensen even in te lichten. Mijn wagen is van juli 2009.
 

___JC___

Forumguru
Mmm ff gekeken, maar mijn motorcode is ook CDAA. Toch de dealer maar eens bellen hoe dat zit. Kan ie meteen de nieuwe kaarten op mn Columbus laden.
 
Bovenaan Onderaan