Terug van weggeweest?

Gysman

Actief lid
Nou, daar ben ik weer, bijna dan. Voormalig Octavia, Superb 2 en Superb 3 rijder, toen gestopt en overgegaan naar XC70. Zie: https://www.skodaforum.nl/forum/i/besteld-s3c-2-0-tdi-dsg-110kw-style-business.36480/

De XC70 gaat er uit, wegenbelasting (vanwege defect roetfilter) nu 227 per maand, en ik rij niet meer zoveel. Auto gaat inmiddels richting de 3 ton.

Nu op zoek naar een PHEV Superb Sportline uit 2021/2022 met niet teveel kilometers.
Gewenste configuratie:

- Onder de 100.000 km
- Moonwhite of Steel Grey
- Pano dak
- Canton
- Navi Columbus
- Op afstand verwarmbaar
- Comfort pakket
- trekhaak

Gisteren proefgereden in een grijze Sportline en een blauwe L&K (beide afkomstig uit Duitsland (wilde ik even het verschil met de sportline mee zien). En bevestigd: voorkeur gaat inderdaad uit naar de sportline. Nu nog even er uit komen met de inruilwaarde. Bij de blauwe werd er 8000 geboden, de dealer van de grijze kreeg pas 1 bieding: 6600. Dat is te weinig. Wellicht ook nog even kijken naar zelf verkopen. Tips welkom.

edit: zo te zien in het verkeerde subforum geplaatst. Het is ook even geleden he... sorry. Ik heb inmiddels mijn eigen post gerapporteerd :)

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan