Terug van weggeweest

Beste forumleden,

Ik zal me kort voorstellen (nadat ik al jaren meelees (en post) op het forum), en mijn Skoda-ervaring op een rijtje zetten.

Ik ben Merlijn, woon in regio Utrecht, en rijd momenteel een Skoda Kodiaq 2.0 TDI 4x4 uit 2021. Deze heb ik een week of anderhalf geleden aangeschaft.

Mijn Skoda ervaring:
In mei 2018 mijn eerste Skoda aangeschaft: Octavia 1.6 TDI (bouwjaar vergeten)
Deze heb ik in februari 2021 ingeruild voor: Superb 2.0 TDI Business Sportline bouwjaar 2017
Die heb ik in december 2023 ingeruild voor: Audi E-tron, die na 3 weken stil viel. Heb mijn geld terug gevraagd, en een Tesla model Y aangeschaft (februari 2024). Hier kon ik écht niet aan wennen, dus in mei 2024 de Kodiaq 2.0 TDI Style Business (Sportline) uit 2021 aangeschaft. De planning is om hier toch wel lang in te blijven rijden - alhoewel dit een relatief begrip is, want ik ben normaliter na 2/3 jaar wel uitgekeken op een auto.

In januari 2023 draaide de DSG7 bak van m'n Superb in de soep. Zie: https://www.skodaforum.nl/forum/i/d...d-tips-voor-revisie-vervanging-gezocht.46400/

Ik zal even kijken of het lukt om (achteraf) foto's toe te voegen van alle auto's.
*gelukt!

IMG_3028.jpeg


IMG_3029.jpeg


IMG_3030.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan