Terug van weggeweest

Okki

Forumguru
36b6f3554834f90553ee270f1960ceee.jpg

In 2012 heb ik afscheid moeten nemen van mijn Octavia wegens een ander baan (was een auto van de zaak)
Ik heb het forum daarna nauwelijks meer gevolgd.
Ik heb nu 2 jaar in een VW Touran rondgereden uit 2003.
Vandaag de stap gezet naar iets nieuwers, en het is een Yeti geworden uit 2010 met automaat.
Zaterdag ophalen..

86e99d84ab3972192699c6a9365214b8.jpg

Joske

Forumguru
+1 @VWim :thumbsup:

(ik had het gisteren ook niet door.. ;) )

mooie upgrade voor de Yeti! Zou hem goed staan inderdaad!

Okki

Forumguru
Ik heb mijn vrouw beloofd niets meer te prutsen aan de auto. Bij de Touran wel gedaan, kost alleen maar geld.
We laten hem zoals die is, geen sunny boys meer, geen andere velgen, geen sier dingetjes, geen carkit
Overigens vind ik die B-stijl in kleur juist wél leuk.

Okki

Forumguru
Haha, ik heb meer kleding dan mijn vrouw. Maar zonder dollen...ik ga toch nog wat aanpassingen doen, n.l. brillenvak bestellen en misschien ook die mat voor onder de motorkap. Zijn ook de kosten niet. En even zien of ze bij Ikea nog steeds die dozen voor onder de stoelen hebben..
Mijn Touran heeft én lade's én klepjes onder beide stoelen, vakje links in het dashboard en 3 vakken aan het plafond en 2 vakken bij de passagiersruimte..dus wat dat betreft is het inleveren.
Ook de asbak is niet meer aanwezig, en die gebruik ik altijd om sleutels in te doen.
Tsjonge, wat zal mijn nieuwe auto er straks opgeruimd uitzien van binnen zonder al die troep :maakmegek:

VWim

Forumguru
Met die zwarte b-stijlen doet het me een beetje hieraan denk:
Range_Rover_Evoque_s.jpg

En dat bedoel ik zeker als compliment voor de Yeti.

Okki

Forumguru
Oei, dat is toevallig mijn ultime auto (op dit moment), maar helaas onbereikbaar voor nu

Okki

Forumguru
Vandaag opgehaald. 2 nieuwe voorbandjes erop en brillenvakje geïnstalleerd.
Is het vakje voor de schakelpook ook nog te voorzien van een asbak met klepje of bestaat dat niet?

Bovenaan Onderaan