Terug van (te lang) weggeweest

nietje72

Forumguru
Hallo forum collega's,

Ik ben een hele poos uit beeld geweest op het forum. Had verschillende (privé) oorzaken. Volgde alles nog wel langs de zijlijn maar te weinig actief. Vond het nu wel weer eens tijd worden. :jaja:

Ik rij nog steeds in mijn witte Octavia II met alweer teveel kilometers (113.000) want door een nieuwe baan buiten de woonplaats komen er dagelijks rond de 100 km bij. Maar ik heb er nog steeds erg veel plezier van en natuurlijk kan-ie nog wel even mee. De nieuwe TVS actie heeft me getriggerd om ook die lang gekoesterde wens nu maar eens te gaan omzetten in daden :yeehaa:Binnenkort in dat Topic dus mijn ervaringen.

Enne, wanneer is de volgende forum meeting gepland? Ik ben benieuwd naar alle mooie nieuwe modellen van jullie die ik weer vast kan leggen op de fotoshoot. :D

Groeten, Reyn (Nietje72)
 

CharlesTucker

Forumguru
Welkom terug, en 113.000km is zeker niet te veel. De mijne, maandje nieuwer dan die van jou, heeft er inmiddels 270.000 opzitten. Ik heb inmiddels een nieuwe besteld, maar als ik de O2 's morgens zie staan en ook als ik er in rij vraag me ik me toch wel eens af waarom eigenlijk ...
 

Cordoba

Forumguru
Welkom terug Reyn, en zoals je misschien gezien hebt heeft Tuner111 niet alleen opnieuw een meeting georganiseerd, maar volgens mij ook een fotoshoot geregeld. (maar meer foto's zijn altijd welkom, dat weet je)
 
Bovenaan Onderaan