Terug van heel lang weggeweest.

JPs_OC2

Donateur
Ik kon voor een gering bedrag een setje Spectrum overkopen met zgan winterbanden erop dus die maar gescoord.
Goede keuze :thumbsup:
Had hetzelfde set ook als winterset onder m'n O2 zitten.
20180831_Spectrum.jpg

De logo's op de motorkap en achterklep zijn idd heel eenvoudig te vervangen.

Van het logo op het stuur zou ik af blijven. Zit geplakt op het omhulsel van de airbag en daar aan gaan zitten friemelen is een hele grote no-no. Voor je het weet gaat het fout en geloof me (ik heb het tijdens een ongeluk ervaren), een airbag in je gezicht is geen pretje. Laat staan als er nog een stuk gereedschap tussen de airbag en je gezicht zit.
Geloof dat er wel stickers voor te krijgen zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Tees

EdK

Forumguru
Airbag logo op stuur is niet te vervangen
Word of stikkers of de schaal met logo vervangen.
Is hier wel eens over geschreven op forum en volgens mij heeft Corné de Kluiver hem zelfs (laten) vervangen
En volgens mij is deze toko die die airbag schalen verkoopt https://www.skoda-parts.com/online-store.html
 
  • Leuk
Waarderingen: Tees

higgy

Forumguru
JP: zijn de logo’s die je bij Skoda-parts.com of Kopacek koopt beter dan die bij bijv Ali of Temu? Als ik naar het prijsverschil kijk dan moet dat haast wel.

Iemand ervaring met vocht uit een koplamp krijgen? Mn rechter koplamp is met dit weer wat beslagen aan de binnenkant.
 

Tees

Donateur
Ja, daar zit zeker kwaliteitsverschil in. Sowieso weet je bij Kopacek of Skoda-Parts dat het past en goed is. Bij Ali zit ook wel OK spul tussen, maar ook veel troep die bijv net niet lekker past.
 

Tees

Donateur
Of met verlichting aan rijden. Met halogeenlampen is (i.t.t. LED) condensvorming eigenlijk geen probleem omdat de warmte van de lampen het vocht wel laat verdampen. Moeten ze alleen wel geregeld aan staan ;). Ik rij altijd met dimlicht aan, en ben ook heel tevreden dat ik in de O2 de schakelaar gewoon op dim kan laten staan, zonder dat ie piept. Simply clever.
 

higgy

Forumguru
@Tees ja lees ook net dat de naafdoppen van Ali cs vaak net 1 à 2 mm kleiner zijn aan de klemzijde waardoor ze kunnen gaan rammelen of je ze kunt verliezen.
Nou dan maar Kopaçek of Skoda-parts hoor.
 

EdK

Forumguru
Nou dan maar Kopaçek of Skoda-parts hoor.
Volgens mij zijn ze niet veel duurder of net zo duur bij de dealer...
Scheelt je zo en zo wachttijd ! Misschien even bellen met ze om te vragen wat ze bij hun kosten....
 

Rallye

Forumguru
Hmm. Beetje onduidelijk ja. er wordt gesproken van een "set", maar het lijken twee aparte dempers:

1712747410641.png
 

VAG-man

Forumguru
Persoonlijk vind ik de oude mooier.

V.w.b. het inklappen van de zijspiegels. Ik moet bij mijn S2 de vergrendelingsknop van de sleutel een tijdje ingedrukt houden.
 
Bovenaan Onderaan