Terug van heel lang weggeweest.

higgy

Forumguru
Goedemorgen! Na in de begindagen vh forum hier fanatiek bezig te zijn geweest, met 2 lease Skoda Octavia’s achter elkaar, lange stilte mijnerzijds.
Maar: deze week een prachtige 1.8 combi DSG L&K gekocht met kleurcode LF8L Platin Grau. Zeer duidelijke en volledige historie, 122dkm en een nieuwe DSG eronder.
Ik ga me weer inlezen maar voor nu:
- er zit een Bolero autoradio in. Aardig ding. Heeft een Aux maar da’s die aansluiting in de armsteun. Kan daar een BT module op, bijv ipv de huidige AUX?
- De spiegels zijn elektrisch inklapbaar, maar nu enkel met het knopje. Is dat aan te passen naar sluiten als de auto op slot gaat?
Dank alvast.
 

Bijlagen

  • IMG_7908.jpeg
    IMG_7908.jpeg
    206,7 KB · Weergaven: 44
  • IMG_7909.jpeg
    IMG_7909.jpeg
    1,6 MB · Weergaven: 44

Rallye

Forumguru
Heeft de Bolero geen carkit waarmee je muziek kunt streamen? Zou onder de passagiersstoel moeten zitten. Mogelijk kan een nieuwe versie van deze module meer dan de huidige. Hier zijn veel topics over op dit forum.

In mijn O2 had ik een kabel door de tunnelbak laten leggen naar de Aux vanaf de module bij mijn Bury carkit, zie https://www.bury.com/de/produkt/bluetooth/ Het scherm van de Bury had ik gemonteerd op een Brodit clip.
 

EdK

Forumguru
Welkom terug.

Waarom kijk je niet meteen naar bijvoorbeeld een unit van zenec ??
zenec.com
 

higgy

Forumguru
Nog twee vragen:
- is de Octavia 2FL geleverd met isolatie aan de binnenzijde van de motorkap? De mijne heeft dat niet.
- het zilveren profiel in (min of meer) u-vorm dat op de stuurairbag zit, reflecteert soms irritant. Zijn er onder jullie die dit profiel bijv hebben laten wrappen?

Dank wederom.
 

EdK

Forumguru
Isolatie aan binnenzijde kom je vanaf fabriek volgens mij alleen bij de diesels tegen.
Maar zijn op internet wel los te vinden en dus te plaatsen.
Kopacec heeft ze ook in zijn assortiment (gehad) maar of dat ook voor jouw versie zo is...
 

higgy

Forumguru
Ik kon voor een gering bedrag een setje Spectrum overkopen met zgan winterbanden erop dus die maar gescoord.

Vraag: ik vind de logo’s van de O3 mooier. Vlgs mij zijn die vrij simpel te vervangen, maar geldt dat ook voor het logo op de airbag?
 
Bovenaan Onderaan