Terug naar Skoda :)

res-q

Senior Member
Ik zit al een tijdje op het forum, en zal me toch even voorstellen :)

Mijn naam is Jasper, 27, woonachtig in Deventer. In 2010 kreeg ik mijn eerste Skoda-lease-auto, besteld door een collega maar kon m wel uit de showroom ophalen:
Een Fabia Combi Greenline 1.2 TDI met alles er op en er aan, tot een koelbox en fietsendrager aan toe.. Niet zelf uitgezocht, maar toch met veel plezier 110k km opgereden.

Na de overstap naar een andere werkgever begin dit jaar mocht ik, na door de proeftijd te zijn, zelf een auto uitzoeken. Na eerst een Opel Astra 1.6 benzine te hebben gereden mag ik deze volgende week omruilen voor een Megane Estate GT-Line, in afwachting van de levering van de definitieve:

Octavia III Combi 1.6 TDI DSG Ambition Businessline in Brilliant Silver. Kan niet wachten, maar zal denk ik toch nog even geduld moeten hebben ;)

Zoiets gaat het worden:
737d6446cba6e73795efdfdc30ff80b1.jpg
506107b474725f30884f5622b704ebaf.jpg
 

res-q

Senior Member
Nee, geen idee.. Binnenkort even vragen. Ben al lang blij dat ie besteld is en dat er goed wordt meegedacht over het omruilen van de voorloopauto voor een groter en goedkoper model :)
Met een Megane Estate hou ik het ook wel even vol.. Ook geen straf :)
 

ertromp

Forumguru
Welkom hier.
Inderdaad ook geen straf zo'n Megane maar reken maar dat je een Skoda als verlossing gaat ervaren :D
 

res-q

Senior Member
En natuurlijk DSG in de octavia :) Hoewel er wel opties op de Megane zitten (keyless entry, PDC voor, etc) die ik niet op de Octavia heb denk (hoop) ik dat de octavia me beter bevalt.. Mag ook wel voor die €100 netto per maand ;)
 
Bovenaan Onderaan