</font><blockquote><font class="small">Citaat: DJNeO</font><hr />
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Michael</font><hr />
</font><blockquote><font class="small">Citaat: LeZandre</font><hr />
in 5° versnelling aan 3500 t/m 160km/hr op de snelheidsmeter en 145 km/hr op de GPS.
[/ QUOTE ]
dan hebben ze hem toch motorisch ook ge-update, die van mij loopt dus 180+ op de teller met 4500 t/m
[/ QUOTE ]
Hoeft niet... bij de 160 op de teller hield zijn weg op, maw als ie nog meer wag had had ie hem doorkunnen trekken naar de 4500 toeren, en dan was t wellicht hetzelfde geweest als jou SDI...
[/ QUOTE ]Inderdaad.
Ik werk op een militair vliegveld. Als de piste nog een km of wat langer had geweest had ik misschien nog de topsnelheid bereikt. Nu moest ik bij 3500 t/m en 160 op de teller afhaken om niet in de Crash-barrier terecht te komen.
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Michael</font><hr />
</font><blockquote><font class="small">Citaat: LeZandre</font><hr />
in 5° versnelling aan 3500 t/m 160km/hr op de snelheidsmeter en 145 km/hr op de GPS.
[/ QUOTE ]
dan hebben ze hem toch motorisch ook ge-update, die van mij loopt dus 180+ op de teller met 4500 t/m
[/ QUOTE ]
Hoeft niet... bij de 160 op de teller hield zijn weg op, maw als ie nog meer wag had had ie hem doorkunnen trekken naar de 4500 toeren, en dan was t wellicht hetzelfde geweest als jou SDI...
[/ QUOTE ]Inderdaad.
Ik werk op een militair vliegveld. Als de piste nog een km of wat langer had geweest had ik misschien nog de topsnelheid bereikt. Nu moest ik bij 3500 t/m en 160 op de teller afhaken om niet in de Crash-barrier terecht te komen.