Televisie op de Columbus

TV op de Columbus en dan met ALLES! Maar wat heb je er allemaal voor nodig? Wat is de goedkoopste oplossing en is dit allemaal zelf te installeren?

Ik ben er al regelmatig naar op zoek geweest maar het lijkt dat er maar weinig mensen echt mee bezig zijn. Ook hoor ik dus graag ervaringen van mensen die dit al hebben op de columbus..

Gr, Michiel
 

ebmc

Lid
Waarschijnlijk gaat deze post op slot met de mededeling te zoeken in de grote Columbus trilogie.

Echter ik ben ook benieuwd of en hoe dit mogelijk is. Ik heb door alle columbus posts gelezen en ook nooit een echt duidelijk antwoordt gevonden.

Wat ik inderdaad zou willen weten is:
- Welke hardware heb je nodig en wat kost dat ongeveer ?
- Wat voor abonnement heb je nodig (Digitenne) ?

Ik ben eigenlijk alleen geinteresseerd naar de free to air zenders (ned 1, 2 en 3), dus heb geen digitenne nodig.
 

haggard

Senior Member
Ik heb zelf een Eonon 1053 die een extra video ingang heeft en ben van plan de Bullit DVBT9000 Tuner aan te schaffen en deze in de auto in te bouwen... Het voordeel van de DVBT9000 is dat het een diversity tuner is en dus ook tijdens het rijden perfect beeld blijft geven. Ik weet echter niet of de Columbus ook over een extra video ingang beschikt...
 
Waarschijnlijk gaat deze post op slot met de mededeling te zoeken in de grote Columbus trilogie.

Echter ik ben ook benieuwd of en hoe dit mogelijk is. Ik heb door alle columbus posts gelezen en ook nooit een echt duidelijk antwoordt gevonden.

Wat ik inderdaad zou willen weten is:
- Welke hardware heb je nodig en wat kost dat ongeveer ?
- Wat voor abonnement heb je nodig (Digitenne) ?

Ik ben eigenlijk alleen geinteresseerd naar de free to air zenders (ned 1, 2 en 3), dus heb geen digitenne nodig.

Ik hoop inderdaad niet dat deze post op slot gaat. ik heb namelijk ook al meerdere malen gezocht in de columbus trilogie en kreeg ook nooit een echt duidelijk antwoord. Verder hoop ik te weten te komen welke (goedkope) oplossingen er zijn.
 
AUB niet onnodig quoten. Zet dan bijv even @Rally ervoor.

Fijn dat het topic open mag blijven...
Over die Interface, wat een ongelooflijk hoge prijs voor zo'n klein apparaatje! Zijn er geen goedkopere oplossingen?
 
Bovenaan Onderaan