Telefoonhouder greenline

RobS

Lid
Ik heb een Nokia N97 mini met navigatie. Deze zit in mijn huidige wagen gemonteerd in een active houder die is geplaatst op een universele dashmount gestoken rechts naast de autoradio.
Ik heb Kuda consoles gezien, maar ook Brodit Proclip voor in de Fabia. Wie heeft ervaring met een of beiden en wat vond je ervan?
Heb je anders misschien zelf een andere oplossing bedacht?

Graag jullie reacties.

...maar ook Brodit Proclip voor in de Fabia.

Ik heb deze clip, geklemd over de ventilatieopening boven de climatronic, voor mijn Tomtom. De clip zit muurvast en is te monteren en te verwijderen zonder enige schade aan het dashboard. Het zicht op de Tomtom is prima evenals de bereikbaarheid voor de bediening.

De console heb ik ook naar gekeken, maar de plaatsing vind ik te laag voor navigatie, bovendien vind ik ze nogal aan de prijs...

emdeegee

Nieuw lid
Ik heb zelf de Brodit houder al 4 jaar in mijn Octavia, en bevalt prima. Te monteren en demonteren zonder schade aan het dashboard. En prima alle kanten op te richten zonder dat het kogelgewricht lam wordt.

FredV

Banned
@Trafficleader, plaatje kende ik, maar laat ik mn vraag dan anders stellen, het plaatje zit voor je rooster; merk je daar een verminderde of slechtere ventilatie van?
Dus merk je dat de uitstroom wordt belemmerd?

Rallye

Forumguru
Ik heb de TomTom in mijn Octavia voor de uitstroomopening zitten. Ik heb geen slechtere ventilatie bemerkt.

In hoeverre belemmert zo'n bevestiging de ventilatie?
Want ik denk er ook aan een dergelijke klem te kopen.

De clip zit inderdaad voor de linker uitstroomopening, hierdoor stroomt er geen koude/warme lucht meer rechtstreeks op de bestuurder. Indirect blijft de opening wel koelen/verwarmen, maar als je het fijn vind om de lucht direct op je lichaam te voelen... dan is de kuda console een beter idee.

RobS

Lid
Gisteren bij de dealer even over gesproken. Bij de greenline zit rechts naast de kachel een los paneeltje. Daar schroef ik de houder op en bestel tegelijk een nieuw paneeltje. 12 v kon volgens de monteur overal vandaan worden gehaald en hij stelde zelf voor om de aansluiting achter het paneel van de middenconsole van de bijrijder te verstoppen. Leek mij een elegante oplossing.

Bovenaan Onderaan