Telefoonboek en infodisplay

Ths

Nieuw lid
Hallo allemaal.

Ik ben sinds kort trotse eigenaar van een skoda rapid 1.2 tsi uit 2014

Nu heb ik sinds kort ook een nieuwe telefoon en nadat ik deze had gekoppeld met de amundsen+ radio kreeg ik in mijn info display mijn telefoon te zien en kan ik ook door mijn contacten etc scrollen.
Nu wil ik graag ook nog mijn actieradius en andere dingen bekijken maar heb geen idee hoe ik weer in dat menu kom. Met de handleiding kwam ik ook niet verder want daar werd het verder niet besproken.

Heeft iemand hier de gouden tip om te kunnen wisselen tussen de twee menus?
 

Cordoba

Forumguru
Zoals Rallye al een beetje aangeeft: via knopje op het stuur (menu) of door op de amundsen bijvoorbeeld op de 'car' knop te drukken.
 

Ths

Nieuw lid
Ik kan mijn radio wel bedienen via mijn stuur(zit alleen links) maar het info display bedien ik via de hendel van de ruitenwissers.

Verder heb ik alle knoppen al geprobeerd en ook diverse combinaties van knoppen maar kom er niet aan uit
 

Ths

Nieuw lid
Bedankt allemaal alvast.

Ik heb en foto toevevoegd van mijn stuur, ik heb aan de rechterkant geen knoppen op mijn stuur.
Ik heb het nadat ik hem heb gekocht ook voor elkaar gekregen maar ik zou echt niet meer weten hoe, en als het mogelijk is zoou ik ook graag wisselen tussen de twee menu's
 

Bijlagen

  • 20211011_192035.jpg
    20211011_192035.jpg
    1 MB · Weergaven: 27
  • 20211012_072239.jpg
    20211012_072239.jpg
    1,4 MB · Weergaven: 27
Bovenaan Onderaan