telefoon wisselen

owillebo

Nieuw lid
Ik heb een 'Superb 1.8 TSI 118kW Comfort Business Line combi' met 'Telefoonvoorbereiding III, met Bluetooth, rSAP en microfoon in het plafond'.

Als ik mijn telefoon verbonden heb dan gaat dat daarna elke keer, wanneer ik opnieuw ga rijden, automatisch.

Echter,..

Wanneer de telefoon van mijn vrouw verbonden is geweest lijkt het erop dat ik weer opnieuw 'phone search' moet doen en dan de auto accepteren en een code in tikken op mijn telefoon.

Hoe kan ik de auto mijn telefoon laten 'onthouden' zelfs nadat er een tweede telefoon is verbonden geweest?

Grappig is dat als ik bovenstaande eenmaal gedaan heb, ik in het 'Telefoon/ bluetooth' menu de telefoon van mijn vrouw kan kiezen. Kennelijk onthoudt hij wel wat.
 

hemi24

Forumguru
Zou niet zo mogen zijn: wel je pincode van je telefoon bij het maken van de (eerste) verbinding gesaved?

Ik heb een soortgelijk probleem, als ik van de oprit wegrijd en m'n vrouw is als laatste met de wagen weg geweest, maakt de carkit eerst verbinding met haar telefoon. Op de straat, aan het eind van de oprit valt deze verbinding dan weg vanwege het bereik/de afstand.
Vervolgens duurt het tot aan het eind van de straat (of verder) voordat de verbinding met mijn telefoon wordt gemaakt.

Je kunt als beide telefoons "beschikbaar" zijn switchen door in het Maxidot "User" te selecteren.
 
Bovenaan Onderaan