Telefoon verbind niet

JeroenHamann

Forumguru
ik zit met het volgende, vorige week had ik een kapotte comfort module met diverse problemen (inmiddels opgelost)
Echter mijn telefoon verbond voor die tijd al niet meer automatisch met mijn admundsen systeem, en na vervangen comfort module ook niet moet deze steeds handmatig verbinden iemand een idee?
 

hemi24

Forumguru
Verbinding verbreken én verwijderen in zowel de telefoon als de Bluetooth op de radio.

En dan opnieuw verbinding maken en alle stappen even goed doorlopen...
 

JeroenHamann

Forumguru
Helaas alles nogmaals geprobeerd maar moet steeds handmatig verbinden, op het begin was dit niet zo!
Normaal zodra de radio aansprong maakt hij automatisch verbinding met mijn iphone 7. Iemand enig idee wat het nog zou kunnen zijn of wat ik nog zou kunnen proberen?
Heeft de radio nog aparte zekeringen?
 

JeroenHamann

Forumguru
Gekeken via vdcs krijg een r36 foutmelding in de can bus, zo te lezen heeft dit iets met de telefoon te maken alleen wat?

Moet nu nog steeds handmatig verbinden......
 

RVDH

Nieuw lid
Was benieuwd of je hier verder mee bent gekomen. Ik heb net een Superb gekocht en heb een Iphone 8. Kan ook gen verbinding krijgen, vandaar.
 

VAG-man

Forumguru
Je moet ook geen IPhone kopen ;)

Ik heb ook een probleem hoor met mijn Android telefoon. Verbinden gaat automatisch, maar het systeem leest mijn telefoonboek niet. Ook niet laatste oproepen enz..
 

JeSko

Forumguru
Bij mij verbind hij nooit automatisch, moet het Altijd handmatig doen, werkt dan wel perfect, alle oude BT apparatuur van de vorige eigenaars zijn eruit, maar een reset van de Amundsen heb ik nog niet gedaan, dat kan ik eens proberen, ook nog nooit een code moeten ingeven, zoals bij de Citroën, deze verbind nu wel telkens automatisch bij het starten.
 

PizzaPieter

Forumguru
@JeSko in je telefoon kun je ook instellen dat jouw auto een 'veilige' bron is en dat hij daarmee mág verbinden als hij hem ziet, zonder steeds opnieuw toestemming te geven
 

Chrisjemol

Forumguru
bij mij (wel columbus) verbind hij mijn telefoon automatisch nadat alles is opgestart.
wel als veilige bron aangegeven (Iphone 8)
 

JeSko

Forumguru
Heel gedoe maar het is gelukt, moest in mijn Samsung zelf de auto aangeven als veilige omgeving, was lastig te vinden maar het is hoe het moet nu, ik zit net neer en de auto en de Samsung zijn al connected. Bedankt mannen!
 

JeroenHamann

Forumguru
Probleem is opgelost!

Door een electronisch onderdeel bij het contactslot lijkt het probleem gezeten te hebben.
Afgelopen weken door mij en garage veel gezocht wat nu de grondslag van al mijn problemen waren hebben we diverse zaken proberen uit te sluiten. Uiteindelijk is het gelukt en nu verbind mijn bluetooth automatisch met mijn telefoon!
 
Bovenaan Onderaan