Telefoon naar externe sim modus

Erik1977

Forumguru
Hoe ik het precies voor elkaar gekregen heb weet ik niet maar sinds een korte tijd heb ik geen bereik met mijn mobiele telefoon zodra ik in de Superb stap en de telefoon via de bluetooth koppel met de auto. Waar eerst in het beeldscherm van mijn Columbus systeem het batterij icoontje en de signaal sterkte stond staat het batterij icoontje er niet meer en boven de signaalsterkte staat nu ineens 4G of 4G+ na gelang het bereik van mijn telefoon.
Echter is mijn internet van mijn telefoon ineens uitgeschakeld. Wel lekker veilig want ik krijg ook geen berichten binnen en zo maar niet de bedoeling.....

Op het display van mijn telefoon staat: externe sim ingeschakeld. Ik heb overigens geen sim kaart geplaatst in mijn Superb.

Wie o woe herkent dit probleem en weet hoe ik dit op kan lossen?

Erik1977

Forumguru
Zie trouwens net dat ik dit topic bij Superb S2 heb gezet terwijl ik een S3 heb.... kan iemand dit aanpassen?
Mod edit: Topic verplaatst.

Laatst bewerkt door een moderator:

hemi24

Forumguru
Andere mogelijkheid is als je een dual-sim toestel hebt en je auto maar met één sim verbinding heeft/maakt?

Tees

Donateur
Ik had hetzelfde toen ik m'n O2 voor het eerst verbond met m'n telefoon via Bluetooth. Het was ergens een instelling veranderen, maar ik weet niet helemaal zeker meer of t op de auto was of op m'n telefoon. Ik denk t eerste, en dan zou t in t MaxiDot menu zijn geweest.

Tees

Donateur
Ik heb er nog eens ff over nagedacht, en ik denk dat ik t toen heb opgelost op m'n telefoon, en niet in de wagen. Ik zou dus daar nog eens zoeken. Kan je niet op de melding op je telefoon drukken en dan een instelling veranderen?

Bovenaan Onderaan