RayDelft
Forumguru
Dag Allen,
Ik probeerde een nieuwe Android aan mijn Columbus te koppelen. Herkennen ging vlot, maarb laden telefoonboek ging steeds niet. Op een goed moment ging het ineens wel en nu lijkt alles OK.
In deMaxidot zie ik onder het hoofdstuk telefoon een paar keuzes die ik niet bergijp.
Ik zie overigens ineens het woordje premium bij het bluetoothsymbooltje in de maxidot staan en dat had mn vorige telefoon niet.
Vraag 1
Ik kan ergens in het menu kiezen tussen Premium of Handsfree. Ik heb geen idee wat ik moet kiezen en wat het verschil is.
Vraag 2
Ergens kwam ik de instelling uitschakeltijd in de Maxidot tegen.
Dit kan ik instellen in stappen van 5 minuten.
Mijn vraag is, wat wordt hiermee uitgeschakeld?
Vraag 3
Ik kwam onder het hoofdstukje Audiomodus eveneens in de maxidot, tegen de keuze
'alleen telefoon'of 'altijd '.
Ik vraag me af wat dit betekent. Wat bedien ik met die keuze?
Ik heb het antwoord op mijn vragen niet kunnen vinden in het instructieboekje en evenmin hier op het forum.
Hopelijk kan iemand me vereder op weg helpen, waarvoor dank alvast.
Ik probeerde een nieuwe Android aan mijn Columbus te koppelen. Herkennen ging vlot, maarb laden telefoonboek ging steeds niet. Op een goed moment ging het ineens wel en nu lijkt alles OK.
In deMaxidot zie ik onder het hoofdstuk telefoon een paar keuzes die ik niet bergijp.
Ik zie overigens ineens het woordje premium bij het bluetoothsymbooltje in de maxidot staan en dat had mn vorige telefoon niet.
Vraag 1
Ik kan ergens in het menu kiezen tussen Premium of Handsfree. Ik heb geen idee wat ik moet kiezen en wat het verschil is.
Vraag 2
Ergens kwam ik de instelling uitschakeltijd in de Maxidot tegen.
Dit kan ik instellen in stappen van 5 minuten.
Mijn vraag is, wat wordt hiermee uitgeschakeld?
Vraag 3
Ik kwam onder het hoofdstukje Audiomodus eveneens in de maxidot, tegen de keuze
'alleen telefoon'of 'altijd '.
Ik vraag me af wat dit betekent. Wat bedien ik met die keuze?
Ik heb het antwoord op mijn vragen niet kunnen vinden in het instructieboekje en evenmin hier op het forum.
Hopelijk kan iemand me vereder op weg helpen, waarvoor dank alvast.