Tees' Enyaq 80 Arctic Silver - 'IJsbeer'

Eltjo

Forumguru
Hmmm, jammer, ik hoopte dat ik m'n kinderen ook met m'n telefoon zou kunnen coderen :deuk:
Kan vast wel, je moet er alleen een beloningssysteem in een spelletje op een tablet of telefoon aan koppelen.
Kunnen ze hun skin goedkoop verkopen.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Tees

MarcoO2

Forumguru
Ik heb al vele jaren, zomer en winter, altijd de airco aan. Meestal op 17,5 graden, ongeacht de buitentemperatuur. En of ik nou een rit van 100 km of tientallen keren per dag in- en uitstappen heb: dat bevalt me prima.
 
Bovenaan Onderaan