Tees
Donateur
Eerlijk gezegd vind ik het heel logisch. Er zijn m.i. meerdere algoritmes of instellingen daarvan mogelijk om zoiets als TA te regelen. Die hc_variante instelling gaat daar o.a. over. Dus ik vind het volledig verklaarbaar dat ie in een andere variant zich net iets anders gedraagt. Hetzelfde geldt voor de bediening van de ACC (waar het in een ander topic over ging): daar zijn 2 verschillende softwaremodi voor ingeprogrammeerd, naar gelang je wensen.
Goed om te weten van de Golf. Ik denk nog steeds dat het een puur softwarematige aangelegenheid is, want wat zou er nog meer nodig moeten zijn dan een radar/camera, en zijsensoren. Alleen kan het dan zo zijn dat de software niet ontwikkeld is voor de Enyaq pFL (ME3) en wel voor de FL (ME4).
Goed om te weten van de Golf. Ik denk nog steeds dat het een puur softwarematige aangelegenheid is, want wat zou er nog meer nodig moeten zijn dan een radar/camera, en zijsensoren. Alleen kan het dan zo zijn dat de software niet ontwikkeld is voor de Enyaq pFL (ME3) en wel voor de FL (ME4).