jagewoonjan
Lid
hoi allemaal,
net zoals de meesten van jullie ben ik ook wel positief over de skoda. Maar toch is mij het volgende overkomen:
na ongeveer drie weken rijden en ca 2500 km te hebben gereden stond de auto plots stil langs de weg. niets, helemaal niets, wel power aanwezig, lapen branden geen storing lampje in het display.. alles leek normaal... alleen de motor zei:....................
juist, helemaal niets.
Ik praat nu over mijn skoda superb 2.0 Tdi 103 kw.
Ik denk, tja laat ik de ANWB eens bellen, heb niet voor niets een abonnement.
eenmaal aangekomen( na 45 min) en vervolgens een half uur zoeken:
tja: kan niets vinden. ga de garage maar bellen.
Ja, ja.. leuk.
gelukkig, de auto doet het weer. zomaar spontaan.
naar huis gereden en na nog eens drie keer stil te hebben gestaan: garage gebeld: hoe kunnen wij dit oplossen?
tja brengt u de auto maar.. ehh hoezo? hij doet het nu niet. dan maar de mobiliteits hulpdienst inschakelen. en hoe zit het met vervangend voertuig?
tja, dat moet u betalen...???
mhhh, auto net in bezit?? en gewoon moeilijk gaan doen?
jammer, ik had toch meer hulp van skoda verwacht.
nu maar zien hoe ik hem dus bij de garage krijg.
wil niet zeggen dat ik nu teleurgesteld ben in skoda. Alleen maar in de wijze waarop men omgaat met nieuwe klanten.
ik hoop dit nog in goede orde te kunnen regelen alvorens mijn dealer te moeten gaan noemen.
net zoals de meesten van jullie ben ik ook wel positief over de skoda. Maar toch is mij het volgende overkomen:
na ongeveer drie weken rijden en ca 2500 km te hebben gereden stond de auto plots stil langs de weg. niets, helemaal niets, wel power aanwezig, lapen branden geen storing lampje in het display.. alles leek normaal... alleen de motor zei:....................
juist, helemaal niets.
Ik praat nu over mijn skoda superb 2.0 Tdi 103 kw.
Ik denk, tja laat ik de ANWB eens bellen, heb niet voor niets een abonnement.
eenmaal aangekomen( na 45 min) en vervolgens een half uur zoeken:
tja: kan niets vinden. ga de garage maar bellen.
Ja, ja.. leuk.
gelukkig, de auto doet het weer. zomaar spontaan.
naar huis gereden en na nog eens drie keer stil te hebben gestaan: garage gebeld: hoe kunnen wij dit oplossen?
tja brengt u de auto maar.. ehh hoezo? hij doet het nu niet. dan maar de mobiliteits hulpdienst inschakelen. en hoe zit het met vervangend voertuig?
tja, dat moet u betalen...???
mhhh, auto net in bezit?? en gewoon moeilijk gaan doen?
jammer, ik had toch meer hulp van skoda verwacht.
nu maar zien hoe ik hem dus bij de garage krijg.

wil niet zeggen dat ik nu teleurgesteld ben in skoda. Alleen maar in de wijze waarop men omgaat met nieuwe klanten.
ik hoop dit nog in goede orde te kunnen regelen alvorens mijn dealer te moeten gaan noemen.