Te koop voor Skoda Fabia - 24pcs interior dashboard kit - ALU LOOK

Twanman

Nieuw lid
Dat kan wel, maar dan betaal ik transportkosten!
Als ik het op deze manier kan verkopen hoef ik de transportkosten niet te betalen!
 
D

Deleted member 1943

Dat moet op de mijne passen geloof ik he?

Zijn dat elementen die je om moet ruilen voor wat er nu in zit? Dus eruit klikken en nieuwe erin klikken?

laat het ff weten ben wel een beetje geïntereseerd
 

Twanman

Nieuw lid
Nee het zijn geen elementen die je kunt verwisselen, wat ik ervan zag op de achterkant zijn het opzetstukjes die je erop moet plakken of lijmen (3M methode) en dan een fohn erop houden zodat ze goed bevestigd blijven.
Wat ik nu gezien heb past het op een Fabia 1.
 
ik was van plan om die dingen te gaan bestellen bij Superskoda, echter nu je zegt dat het opplakstukjes zijn (en dus geen vervangende) vind ik het toch wel erg goedkoop...Sorry jongen, anders had ik ze van je gekocht.
 

Twanman

Nieuw lid
Wat verwacht je anders voor 69 euro. Als je echt wil vervangen dan moet je ze zelf in ALU look spuiten. En dat ziet er goedkoper uit als die opplakdingen. Als je het goed doet ziet het er best netjes uit, en bij de dealer hoor ze ook weleens zeggen dat ze die dingen gebruiken!
Zie die link uit mn eerste post, ziet er best sjeik uit en niet goedkoop.
Ik ga ze zowiezo voor mijn skoda octavia bestellen! maar door mijn enthousiasme de verkeerde besteld jammergenoeg!
 
hmm, ik laat ze denk ik door een metaal man van alu maken (volledig en dus niet gespoten of beplakt) Als ik een prijs weet dan horen jullie het wel (voor de liefhebber)
 
D

Deleted member 1943

ik dacht er net als mrbeeswax over ik hou niet van die plakdingen
sorry succes ermee
 
Bovenaan Onderaan