Te Koop: Skoda Superb Combi L&K 2.0 TSI 4x4 DSG – 425 PK Sleeper – Facelift 2019

Omdat ik de overstap wil maken naar een Touareg bied ik mijn Skoda Superb Combi Laurin & Klement aan. De auto is de afgelopen jaren met veel aandacht onderhouden en verbeterd. Alle werkzaamheden zijn gedocumenteerd en van vrijwel alles zijn facturen aanwezig.

Wie al langer op het forum rondkijkt weet dat er regelmatig mooie Superbs voorbij komen. Een exemplaar zoals deze kom je echter niet snel een tweede keer tegen. De combinatie van de uitvoering, de onderhoudshistorie, de uitgebreide documentatie en de technische opbouw maakt deze auto behoorlijk uniek.

Algemene gegevens

Skoda Superb Combi Laurin & Klement

Bouwjaar: november 2019 (facelift)

Kenteken: R-346-TN

Kleur: Quarz Grau Metallic (F6F6)

Kilometerstand: circa 123.000 km

Motor: 2.0 TSI

Vermogen origineel: 272 pk

Huidig vermogen: circa 425 pk

Aandrijving: 4x4

Transmissie: DSG automaat

Technische uitvoering

De auto is door DVX Performance voorzien van een Stage 3 tuning. Daarbij zijn onder andere de volgende onderdelen gemonteerd:

Garrett turbo

Performance intercooler

DVX Stage 3 software

Diverse RacingLine onderdelen

RacingLine remupgrade

RacingLine 19 inch velgen

Het doel is altijd geweest om een snelle maar vooral goed rijdende en betrouwbare auto neer te zetten. Geen projectauto, maar een Superb die probleemloos lange afstanden kan rijden en tegelijkertijd prestaties levert die je niet direct verwacht van een ruime stationwagen.

Onderhoud

Onderhoud heeft altijd prioriteit gehad. De auto beschikt over:

Volledige onderhoudshistorie

Uitgebreide facturenmap

Recent DSG-onderhoud

Recent Haldex-onderhoud

Nieuwe Michelin Pilot Sport 5 banden

Professioneel alarmsysteem met nog circa 3 jaar geldig certificaat

Alle investeringen en werkzaamheden zijn aantoonbaar met documentatie.

Uitrusting

Als Laurin & Klement is de auto zeer compleet uitgevoerd, onder andere met:

Standkachel

Trekhaak

Lederen interieur

Elektrisch verstelbare stoelen met geheugen

Stoelverwarming

Virtual Cockpit

Adaptieve cruise control

Keyless Entry & Start

Elektrische achterklep

Navigatie

Parkeersensoren voor en achter

Achteruitrijcamera

LED-verlichting

Staat van de auto

De auto verkeert zowel technisch als optisch in zeer nette staat en is altijd zorgvuldig behandeld. Er is nooit bezuinigd op onderhoud of onderdelen.

Wat deze Superb onderscheidt van vrijwel alle andere aangeboden exemplaren is de combinatie van:

Facelift Laurin & Klement

4x4 DSG

DVX Stage 3 (425 pk)

Garrett turbo

RacingLine upgrades

Nieuwe Michelin Pilot Sport 5 banden

Standkachel

Trekhaak

Alarmcertificaat

Complete onderhouds- en facturenhistorie
Daardoor durf ik wel te zeggen dat je van deze specificatie en staat waarschijnlijk geen tweede zult vinden.

Vraagprijs € 31.950,-

Bij serieuze belangstelling stuur ik graag aanvullende foto's, onderhoudsdocumentatie en een overzicht van alle uitgevoerde werkzaamheden. De auto mag weg, maar hoeft niet weg. Ik zoek vooral een volgende eigenaar die begrijpt wat voor bijzonder exemplaar dit is.

PizzaPieter

Donateur
Ik kan maar weinig foto's vinden en gemak dient de mens. Als je serieuze interesse wilt genereren, zou ik er toch echt een shitload aan foto's bij zetten

Bovenaan Onderaan