Tankklepslot Skoda Yeti werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Peter-036

Forumleiding
Moderator
@ckverwil Zoek eens in de andere autotypen op "tankklep", er zijn genoeg berichten over geplaatst.
@Captain Hook Ik zou verwachten dat je wel begreep dat er een vraag gesteld werd, en welke dan.
Als dat wel het geval was, dan is je 'antwoord' niet erg nuttig.
 

hemi24

Forumguru
Je zou op basis van de openingszin aannemen dat het probleem is dat het tankklepje niet op slot gaat..?

:arghh:
 

Captain Hook

Forumguru
Sorry hoor, maar iets meer tekst mag toch ook wel?
Of moeten we maar genoegen nemen met raadplaatjes/-teksten?

Nu lees (!) ik slechts een constatering. Dat iets niet werkt. Dat kan prima zijn, of juist niet. 't Is maar wat je verwacht c.q. wat het eerst wel deed of niet... Er staat nog niet eens een vraagteken, laat staan een getypte vraag bij.
We hebben juist een waardevol forum alhier; laten we dat dan ook zo houden! :jaja:
 

EdK

Forumguru
Tsja ik reageer niet meer hoor !
Vorige keer ook met een kleppie stelde ik een koevoet voor en kreeg daar een waarschuwing voor dmv een roodhoofd en grrr emotion.
Dus tsja laat dit soort leden er nog maar meer komen......hoe vaker ik dan KOEVOET denk.... :pieker:
:koffie:
 

Eltjo

Forumguru
Houdt je klep! Ook zo’n reactie waaraan de TS niets heeft en cynisch of grappig bedoeld is.

Tja, iedere reactie begrijp ik, maar “slinger met weinig woorden iets de groep in” door de TS toch nog het minste.
Goedendag zeggen zoals je je bij een garagebedrijf meldt is er niet bij op het forum, o.k. Maar je kunt toch iets meer woorden gebruiken om een nette vraag te stellen? Zo spreek me toch niet tegen iemand? Tja, misschien dat je hond of Google assistent meer aan kernwoorden heeft dan aan volzinnen.

Om toch nog iets bij te dragen; ik monteerde een bij Ali gekochte motorsluiting en die doet het prima.
Dat valt ook terug te lezen in diverse andere topics, waarvan ik nu geen zin heb om die op te zoeken en een verwijzing te maken.

Edit: bij nader inzien.... moet ik mijn oordeel herzien !!
De titel is exact gelijk aan de inhoud van het bericht en het zou goed kunnen dat dat helemaal niet de bedoeling was!
Niet iedereen is handig met dit medium. Ik ben 15 jaar jonger dan TS en ben technicus en heb zo’n 40 jaar ervaring met het werken met pc’s. Ook voor mij waren dingen op het forum (via de iOS, Android of pc) niet meteen duidelijk.

Dus, bij deze aan de TS @ckverwil, in dat geval mijn excuses voor het bovenstaande. Het was te kort door de bocht.
Als je er niet uitkomt met de zoekfunctie, vraag dan na een aantal pogingen hoe dat werkt.
Met “Bewerk” onder het bericht kan je in ieder geval de tekst nog een poosje aanpassen.
 
Laatst bewerkt:

Captain Hook

Forumguru
Maar ook die vlieger gaat niet op @Eltjo , want de TS heeft al eerder een paar berichtjes geplaatst. En daarbij was de inhoud van het bericht wel wat langer dan de topictitel.
Dus het kan (?) blijkbaar wel... :unsure:

BTW: ik ben slechts een paar jaar jonger dan de TS. Dus dat argument... :censored:
 

ckverwil

Nieuw lid
Goedemorgen allemaal,

Is het Forum o.a. een technische vraagbak voor Skodaeigenaars of een afgeleide van de tegenwoordige media platforms.

Kom zelf uit de automotive wereld en als de monteurs een omschrijving willen zoals o.a. hierboven gevraagd wordt, is er heel veel mogelijkheid voor eigen interpretatie en hierdoor veel ruis. (ZOALS NU) En zijn dan er hele grote werkorders of in huidige tijd Schermen nodig om alle gevraagde informatie die ze nodig hebben te kunnen functioneren te kunnen weergeven.

Maar zoals nu in de media aangegeven kunnen velen niet meer begrijpend lezen, hebben een complete manuel nodig om te kunnen iets te kunnen vinden dat ze denken dat ze het begrijpen.

Het probleem is tankklepslot werkt niet. Kon hierover op het forum in de zoekfunctie niets vinden vandaar mijn vraag. Heb intussen op YouTube een mogelijke oplossing gevonden het filmpje weergeeft dezeflde omgeving als de tankklep van een Skoda Yeti. Is een Volkswagen Golf
.

Ga nu zelf verder met het probleem van het tankklepje en vindt het jammer dat mijn vraag zoveel consternatie heeft opgeleverd en geen oplossing.

Vr Gr Kees
 

Peter-036

Forumleiding
Moderator
Topic gaat dicht!
TS redt zichzelf met behulp van de gelinkte video, en wil kennelijk niet meer info geven.
Dat is zijn goed recht, net als het eenieder hier vrij staat om een vraagsteller wel of niet te antwoorden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan