Syntetisch geluid TSI RS

Endja

Senior Member
Iemand al geprobeerd om dat geluid op een RS TDI model te activeren?

Misschien dat ik het wel leuk vindt, althans in eerste instantie mss :tegek:

*synthetisch*

Neptukker

Forumguru
:ot:Nep motorgeluid via de speakers is de slechtste uitvinding sinds de atoombom. Voor mij kan dit de reden zijn om een auto niet aan te schaffen (als het niet uit kan). De sound composer is lachwekkender dan die stickers voor op het tankklepje alsof je een snelvulopening hebt. Zo, dat is er uit! :D

Spierings

Forumguru
Heb zelf regelmatig in een Audi gereden met zo'n soundsystem. En het klinkt echt niet nep.. Zeker een leuk systeem indien goed uitgevoerd..

Natuurlijk Is het gevoel nep, maar niemand die het door heeft indien ze het niet weten.

koreaan

Forumguru
Artificial sound sucks, ik zou ook gaan voor een andere uitlaat.
Ik heb er veel plezier van.

Cordoba

Forumguru
Synthetisch geluid.... roept bij mij een associatie op met een dergelijk plaatje:
th

Maar eerlijk wie gaat er nu voor 'artificial' motorgeluid. Voor mij net zoiets als op zoek gaan naar een vrouw met siliconenborsten, of botoxlippen.:sterretjes:

CharlesTucker

Forumguru
Volgens mij zit dat op het geestelijk nivo van de kleuter die met knijpers een kartonnetje aan de spatbordsteun van een autoped heeft bevestigd.
Op zich mee eens, maar aangezien ik heb wel eens gehoord dat mannen nooit volwassen worden is hier waarschijnlijk toch wel een markt voor. En het doet me denken aan "The difference between men and boys is the size of their toys", artificieel "broeem" geluid uit een kartonnetje op de autoped vs. wat electronica in de automobiel.

En zo'n RS is natuurlijk zowiezo gewoon speelgoed voor de grote jongentjes, nergens voor nodig, maar wel gewoon leuk (niet dat daar iets mis mee is, begrijp me niet verkeerd, als braaf huisvader met een GreenTech kijk ik ook wel eens begerig naar de folder).

Captain Hook

Forumguru
Ik heb een keertje in een Tesla model S (proef)gereden; heeeeerlijk, geen motorgeraas.
Maar nog steeds bandenherrie en windgeruis.

Blijf erbij; al dat uiterlijk vertoon is compensatie (?) voor een ander gemis... :yeah:
We hebben inmiddels de technologie om onze zintuigen minder onnodig geweld aan te doen, maar we blijven volharden in het toevoegen van destructieve prikkels. Zo jammer... :koffie:

Tuner111

Forumguru
Heb ook zitte kijken naar de supersprint maar helaas geen keurmerk. Dan maar om de zoveel de uitlaat er af en naar de keuring :-P

Joske

Forumguru
ja nu is dat nog makkelijk spreken natuurlijk é ;)

de eerste 4 jaar keurvrij, maar tis er na é :)

Bovenaan Onderaan