Switch auto

Ach ja ieder zijn ding, of iets nu mag of niet, of het nu voor de één minder zicht geeft of de ander maakt dat geen verschil ik ben iig blij met onze nieuwe Karoq en kan niet wachten om nog meer dingen te veranderen. Blijft toch kriebelen om die kleine dingen te veranderen

De achterlichten en de chrome strip onder de bumper laten wrappen en het ziet er retestrak uit vind ik

Bijlagen

• 20250606_194521(1).jpg
    20250606_194521(1).jpg
    724,7 KB · Weergaven: 38

Tees

Donateur
Ach ja ieder zijn ding, of iets nu mag of niet, of het nu voor de één minder zicht geeft of de ander maakt dat geen verschil ik ben iig blij met onze nieuwe Karoq en kan niet wachten om nog meer dingen te veranderen. Blijft toch kriebelen om die kleine dingen te veranderen

Los van de dingen die niet mogen, is het precies zo. Gewoon lekker dat doen waar jij blij mee bent.
Als je trouwens consistent bent moet je de reflectoren in de bumper nu ook wel even wrappen hoor, die zijn nu feller rood dan je achterlichten :pardon:

Arjan1985

Forumguru
Komt er geen Skoda achterop te staan? Ik mis dat wel persoonlijk. En dat van Mossel dan denk ik meteen aan die stem van die schore acteur die dat insprak op een van de eerste reclame’s van van Mossel :ROFLMAO:

Slider

Forumguru
Als je trouwens consistent bent moet je de reflectoren in de bumper nu ook wel even wrappen hoor, die zijn nu feller rood dan je achterlichten :pardon:
Als je toch al illegaal bezig bent, wrap dan meteen dat foei lelijk gele onding met van die letters en cijfers ook geheel zwart. Dit is geen gezicht.... :ROFLMAO:

Los van de dingen die niet mogen, is het precies zo. Gewoon lekker dat doen waar jij blij mee bent.
Ja die gaan nog gebeuren als de koplampen gedaan worden maar het werd laat gister dus komt goed

Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Waarderingen: Tees

Canon-Eye

Forumguru
Lichten en reflectoren zijn er om te zien, en vooral ook om gezien te worden. Ook (of juist) onder slechte zichtomstandigheden.
Ik zou daarom zelf nooit iets doen waardoor de lichtopbrengst (of retroflectiewaarde) ook maar in het minst wordt verminderd.

Arjan1985

Forumguru
Zal wel gecontroleerd worden op de apk? En als het goed is dan is het goed?! Vind sowieso dat die led verlichting van een nieuwe auto een kermis is om te zien in de nacht. Voor en achterlichten vaak erg fel. En die lantarenpalen op de snelweg in de Randstad zijn overkill. Tegenwoordig zowat ‘s nachts je zonnebril nodig.

EdK

Forumguru
Inderdaad Arjan, wat dat betreft hoeft Defensie echt niet te investeren in zoeklichten , kwestie van alle EV wagens met LED in beslag nemen als nodig is......... :koffie:

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan